Recenzie (388)
San Andreas (2015)
POMAJZ to vystihl !! Sračka na druhou ...
Vianočná stretávka (2013)
Navazuje na film Best Man, The (Svatebčané ) 1999
Prepadovka (2011)
Zručně, až skvostně natočené souboje...Smekám, takovou choreografii nápadů a akce jsem už dlouho neviděl.Štáb si zaslouží každý dolar co vydělal tento film. Byla to určitě makačka.Výborný střih jen podtrhuje akčnost. Ale dost chvály. Je to samozřejmě jen slátanina, souboje zaslouží pokrátit a děj, no to nechejme tak. AKCE, AKCE AKCE ! Nic pro mě.Navíc naprosto nereálné. Tři do sebe mlátí jako blázni, nebo stroje, dlouhé minuty...únava a vyčerpanost nikde. Jo, pokud je vám 12-14roků máte o čem povídat. Za rok už si na to nevzpomenete.
John Wick (2014)
Nepravděpodobné, přehnané...superman.
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Prípad pre exorcistu (2015) (seriál)
Na rozdíl od mnoha jiných, já křičím HURÁ ! Konečně něco super obsazené a dobře natočené !!
Traja bratia (2014)
Tak jsem se těšil a jsem smutný...Disney by byl rád za mluvící zvířátka .Jim Henson za vlka... já se mohu jen smát...Tohle není Lotrando a Zubejda. Škoda. Jistě se na to ještě rád kouknu. Je na co. Kaiser, jako vždy super...Lábus na malém prostoru vykouzlil úsměv na mé tváři. Pavel Liška jako holub to byla trefa do černého ! Některé tváře od Cimrmanů, spolu s texty písniček mě uklidnili...Ale to nejlepší od Svěráků to není. Ještě není...Já v ně věřím.
Němá barikáda (1949)
Klasická propaganda, dávkovaná s inteligencí tvůrce formátu a talentu, jenž nesporně Vávra měl.Využil dobu která byla nakloněná poněkud doleva...a zbarvená rudě.Nejen krví našich lidí, což tu jistě nikdo nehodlá znesvěcovat, ale hlavně rudou barvou věčných a stále přežívajících komunistů, kteří o pár let jasně dokázali jak si váží skutečných hrdinů, kteří za tuto zemi prolévali krev na všech frontách...Čekalo je ponížení, kriminál a uranové doly...Bohužel není a s ohledem na čas který uplynul už nebude dostatečné množství objektivních filmů, které nám ukáží jak to všechno skutečně bylo .. musíme se smířit, že čas pod rudou nadvládou poznamenal, nejen myšlení jednotlivců ( viz mnoho komentářů zde ), ale i tvůrců té doby. Mnohdy velmi zručných filmařů, což je dle mého názoru i tento případ. Paradoxem zde je , že historii píší vítězové, což bohužel rok po vítězství pracujícího lidu nebylo to pravé ořechové období, na které dnes někteří vzpomínáme radostně...Byla to prohra, za kterou jsme platili i mnohem hůře, než jen hloupým filmem, který ve skutečnosti vůbec nemusel hloupým být...
Pravý breh, ľavý breh (1984)
Vůbec nechápu, čím mě může tento filmeček zaujmout...Často se divím, čím to je, že můj pohled je tak jiný...Tuctovka co věkem ztrácí kouzlo...Omlouvám se kamarádům s frankofonním zaměřením...
Božie dieťa (2013)
Nekrofil a buran v buranově.... I tohle může být film...
Prebudím sa včera (2012)
Jo, jo, zlatej Jirka Mádl. Prostě příjemné pokoukání na příjemný filmeček..