Posledné recenzie (416)
Na love (1980)
Podle mě se z tohoto námětu dalo vymáčknout mnohem víc... Je to nuda a Al Pacino to nezachránil. Dost kyselou třešničkou na dortu byl pak nejasný konec.
Winnetou a miešanka Apanači (1966)
Mayovka odehrávající se spíše v městském prostředí a u nedaleké trati, díky které vidíme např. Old Shatterhanda zastavovat lokomotivu, kouřit dýmku nebo Vinnetoua házet dynamit. Příběh není špatný, vytkl bych jen použití některých scén z prvního filmu Vinnetou. A škoda toho dabingu. Nevadí mi starší Vladimír Ráž jako Shatterhand, ale spíše celkové ledabylé pojetí, typické pro VHSky raných 90. let.
Halloween končí (2022)
Halloween končí a je to tak dobře. Tohle už je přehlídka trapnosti.