Recenzie (387)
Hurikán (2018)
Big Bear, skvělej koment...
Fidel (2002) (TV film)
NEMASTNÉ , NESLANÉ...televizní...budiž.Schůzování...Byl to magor a člověk si říká :Proboha to jsou na světě trubky a Ti chudáci lidi...Něco mi to připomíná...Brr.
...a rána sú tu tiché (2015)
...Uděláme si schůzi ...Fakt jsem posedlej...POMOOC !
Bohemian Rhapsody (2018)
Jako film pro milovníky skupiny, paráda. Jako životopis, SLABOTA. A tam je ten rozpor...Vyjde mi 3 hvězdy, protože jsem je žral. JINAK JEDNA HVĚZDA. Idealizované a stylizované...Myslím, že natočit pravdu, je to nepřístupné... Tohle je pohádka pro ovce.
Zabijakov osobný strážca (2017)
Našlapaná zábava, co na tom, že většina akcí je nereálná....Honičky jsou parádní a je jasné, že to byla dřina !! Takže: Je to fajn a je to ke koukání.A je to vtipné !! Jo a zajímá mě, jestli to šlo i v Bělorusku :-)
Unforgivable Blackness: The Rise and Fall of Jack Johnson (2004)
Ken Burns režie
Chiffriert an Chef - Ausfall Nr. 5 (1979)
Příběh agenta tajné služby... obsah UPF Praha
Švýcarská aféra (1978)
režiie: Peter Ammann
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Ta holka je prostě nej !! Pěknej film , vyhýbající se klišé ...Jen si zaslzte , tohle je očista duše.
Kouzlo Laurela a Hardyho (2011) (TV film)
Stopáž v ČT 59 MIN !!