Posledné recenzie (20)
Veľryba (2022)
Má to emoce, Brendan a i některý ostatní hrají opravdu skvěle, ale nějak to ve mně na konci vlastně nic moc nezanechalo. Něco je hezky propracované, něco je plytké. Overall fajn psychologický film, ale ten “americký” konec mi přišel strašně přitažený za vlasy. Vlastně mě to úplně vytáhlo z děje a říkala jsem si “wtf, vážně?” No, takže 3 hvězdy a víc ani ránu. Škoda.
Archive 81 (2022) (seriál)
Hrozná škoda promarněného potenciálu. Připomíná to trochu Stranger Things, ale ve zvláštní formě. První půlka byla lepší, tu druhou jsem dokoukala víceméně proto, abych to uzavřela. Poslední tři díly absolutní zklamání. Herci byli ale výborní, stejně tak hudba, nicméně na druhou sérii se netěším. Škoda.
Pád (2013) (seriál)
Jsem velmi příjemně překvapena. Drželo mě to napnutou po celé 3 série. Love it.