Recenzie (20)
Anihilace (2018)
Vata, vata, vata.. Kdyz jsem pozdeji zjistil, ze tyhle 2h byly podle povidky,davalo to smysl.
Lesní rituál (2017)
Naslapnuto to melo dobre,prvni tretina fajn, prostorovy zvuk to tmneho lesa byl fajn. Pak to bylo ale dost blbe, dokonce jsem u toho usnul.. A to by asi nemelo byt. Skoda.
Na pokraji šílenství (2017)
Sice becko, ale pusobi velmi milym dojmem. Plus za to, ze meli koule zkouset "akcni" sceny pod vodou, asiati jsou sikovnejsi nez bond, ani skutry nepotrebuji :-)
Meyerowitzovic historky (nový výběr) (2017)
Vyborne herecke vykony (ale fakt klobouk dolu) , na konverzacku bohuzel mizerne, nenapadite dialogy a prepalena dulezitost "umeni". Chybela mi realna rovina, bez ktere to pusobi vyumelkovane. Asi jen pro radoby-nadrazene alternativce z New Yorku, kterym by to mohlo zvednout sebevedomi.
Coco (2017)
Tohle bylo hodne spatne.. Docela jsem se tesil, Grim Fandango miluju, takze jsem byl dost zklamany. Pisnicky sptne, ale naspon jich tam neni moc. Asi jen pro deti, dospely si tam nic nenajde.
Najvyššia ponuka (2013)
Na to, že je to film v podstatě bez nápadu a zvratu (děj je nelinkovaný hned ze začátku a drží se ho jak podle šablony), je hodně protahovaný. Nuda a šeď, které chybí trochu života a hlavně zajímavosti. Je to škoda, technicky je zvládnutý výborně, zasloužil by si lepší.
Lovec démonov (2016)
Úžasné dada!
Vymahač (2016)
3 1/2
Vojnové hry (1983)
Kdyby neexistovaly telefony a jakekoli spojeni mezi zememi (napr s KLDR by to bylo rozumejsi :-) ), tak by se to zkousnout dalo.. tohle je bohuzel hodne mimo.
Votrelec: Covenant (2017)
CGI tu hodne skodi, bohuzel :(