Recenzie (705)
Fighter Pilot: Operation Red Flag (2004)
Toto je nejlepší dokument ve FULL HD kterej jsem viděl. Vzhledem k tomu že miluju armádu a letadla zvlášť tak jsem byl fakt potěšenej.
Copak je to za vojáka... (1987)
Dobrej film :)
Divoké pivo (1995)
Divoká sračka
Ostrov (2005)
Úžasný film, Úžasný Soundtrack - Na chvíli to vypadalo že se Bay probudil.
Vyvolený (2000)
Tohle se mi hodně líbilo. Willis prostě ty Mysteriózní filmy umí.
S.W.A.T. - Jednotka rýchleho nasadenia (2003)
Film se mi celkem líbil ale do reality to má hodně daleko.
Ruská ruleta (1994) (relácia)
Geniální improvizace Kaisera a Lábuse.
Telefónna búdka (2002)
Zajímavej film s velmi dobrym scénářem ale bohužel moc krátkej. Dokážu si představit koukat na to 2 hodiny.
René (2008)
Dokument o člověku kterej celej život neví co chce. Nicméně ***** tomu dám protože je to dobře natočené a René není takovej magor jak by se na první pohled mohlo zdát.
On je žena! (2005) (seriál)
Chýlkovou a Krause mám rád ale tohle bylo hrozný!