Recenzie (2 753)
Maciste all'inferno (1962)
Nepřemýšlet a jenom koukat. Vcelku je to fajn výpravná cesta do pekelné díry.ale s Herkulem se bát nemusí ani dětští příznivci.Na šedesáté roky určitě velké překvapení .
Dark Shade Creek (2012)
Prvotřídní amatérský horůrek za pár dolarů s notnou dávkou nesmyslů.
Diablova bažina (2008)
Nevím a nerozumím tomu,proč se toto vlastně točí!!.
Annabelle 3: Návrat (2019)
Co na to říct?.Bez fantasie,napětí,pro mě dětská pohádka.Zklamání na de vše.To je vše.
Nočné mory z temnôt (2019)
Z kina jsem vycházel se smíšenými pocity,jelikož prvních asi dvacet minut slibovalo vcelku fajn zábavu,ale realita filmu a trileru je opravdu věc zcela jiná .Možná to je tím že na tuto horrovou pohádku můžou i děti do 12 let s doprovodem( PG13,) ale já jsem trpěl mylným dojmem .Skvělé plakáty,dobrý triler a takové zklamání.Možná by to byl horor roku,kdyby...kdyby...
Tape 407 (2011)
Found footage bez jakýchkoli emocí,napětí či zvládnutého umu.Nic co by mě překvapilo nebo vtáhlo do děje.
Would You Rather (2012)
Kopanec do zadku s příjemným překvapením.Syrová psycho pecka.
Vrah s chromovou maskou (2011)
Velmi dobré pokračování,které se jen tak nevidí.Krvavé a překvapivě úderné.
Blood Massacre (1991)
Pár povedených gore snimků a vylepšená Dohlerova fantasie s napětim dává tomuto snímku o trochu jiný údernější směr.
Minotauros (2006)
Slabá režie a nezáživný scenář zcela a opět potopili mýtus Minotaura.Zřejmě již není nikdo,kdo by tuto práci zvládl.