Recenzie (2 753)
Dracula Daria Argenta (2012)
Dario Argento????.
Quan zhi sha shou (2001)
Skvělá akční jízda,která bez problému baví,čemuž dal podnět skvěle napsaný scenář a herecké obsazení v čele s Andy Lauem.
Upíři v Benátkách (1988)
Vžádném případě nelze srovnávat Herzogův Nosferatu,jak se zde někdo snaží psát.To je zcela něco jiného.Potom to bodování od odpadu po 5 hvězd taky o něčem svědčí.
Isle of the Dead (2016)
Zombie naivita pro náctileté.
They Must Eat (2006)
Celkem překvapivý horor ,který fajn šlape.
Lurking Terror (2002)
Velmi špatně technicky zvládnutý film .Amatérské zpracování o jakémsi démonu zla,který chytá lidi je naprosto fádní a herecky ubohé.Obsahově prázdný a bezvýznamný.
Born of Earth (2008)
Přesunout na konečných patnáct minut a potom vypnout.Onic nedojdete.
Black Ops (2008)
Nízkorozpočtový filmík opravdu na jedno pokoukání.Béčko,které ani béčkem není.
Rituál (2006)
Nic pro mě a ani nevím kam to řadit.Co je zde zle?.Všechno.
Silverhide (2015)
Ukecaný horor be napětí a akčnosti.