Recenzie (549)
1899 (2022) (seriál)
Tak to byl fakt výstřik...opulentní výprava s řadou historických detailů, kvalitní obsazení a příběh...který se začíná sypat už asi od třetího dílu. Co zpočátku vypadá jako totální šílenost nakonec dospěje ke zcela prázdnému prd, kde vlastně nic moc nedává smysl. Lost bylo delší a v posledku o ničem, Dark si hrál na něco hlubšího a nebyl, tohle je výblitek, co předstírá něco hlubokomyslného tam, kde nic není. Nedivím se, že se další série zrušila...prestože si to tvůrci pěkně nachystali na další táhlé série.
Wednesday (2022) (seriál)
Nakonec vlastně zklamání. Kde jsem čekal hororově-vtipnou variaci na téma velmi inteligentní (a sociopatické) Wednesday, byly spíš jen "Bradavice pro dospělé". Plus mi připadalo, že tvůrci v každém díle měnili, co z toho vlastně chtějí mít. Skvělá Ortega, koukatelné, žádný zázrak to ale není. BTW - tam kde "klasický" Gomez Addams byl elegantní inteligent, tady je podivný jouda Guzmán, uhrančivá Anjelica zde v podání podivné Zety-Jones a Fester? Darmo mluvit!
Čertovské pero (2018)
Zábavná jednohubka se skvělou Plodkovou v jedné z hlavních rolí, Budař se taky našel. Žádná pecka, ale na občasné kouknutí postačí.
Krakonošovo tajomstvo (2022) (TV film)
Asi mě nějak míjejí důvody, proč se tahle pohádka ta oslavuje...ze mě fakt liché, bez děje, o prdu. Švehlík ok, Prachař (který by nebyl špatný) zmizí na začátku, ostatní postavy nezajímavé. Jedno velké prázdné nic.
Peklo s princeznou (2009)
Fajn svěží pohádka, která určitě neurazí. Tereza ve vrcholné formě (a kráse:)).
Shake Hands with the Devil (2007)
3* za samotný film, který (jakkoliv je zajímavý) se nese ve velmi pozvolném tempu, které má blízko spíše dokumentárnímu. 4* za příběh, který zpracovává a za fantastický výkon Roye Dupuise. Smutná kapitola světových dějin, stojí za shlédnutí.
Dash & Lily (2020) (seriál)
Zajímavá a hezká myšlenka, nepříliš sympatičtí hlavní hrdinové (Dash je o něco lepší, než Lily, která je fakt jen otravná). Taková celkem fajn předvánoční věc.
Westworld - The Choice (2022) (séria)
A opět zklamání...nebo ne úplně, ale i tak. Jsem velký fanoušek Westworldu, ale každou sezónou je to složitější, méně chytré, více na efekt. A čtvrtá série nevybočuje. Jasně, asi to nakonec smysl dává, ale je to docela šílené i na mě, a to jsem tomu opravdu dal šanci. Je hodně vidět, že to měl být můstek k páté sérii, která asi nebude. A Tessa je pořád megak*nda, což vzhledem k tomu, jak velký prostor dostala, táhne celou sérii dolů.
Dobrý ročník (2006)
Mám rád tenhle typ filmů...jasně, jsou zcela předvídatelné, ale i přesto. Tady hraje i krajina a pohoda. Dobrý ročník není výjimkou - Provence, skvělí herci...ale prostě tady je to nějak málo. Nic na tom nezmění asi nejhezčí role Marion Cottilard, která je zde velmi ženská a francouzská. Za mě bohužel zcela průměrný ročník.
Hannibal - Season 1 (2013) (séria)
Jeden z nejlepších seriálů, co jsem kdy viděl. Přinejmenším první sezóna. Je to inteligentní, brutální...a totálně úchylné. Dohromady to ale skvěle funguje, zejména díky hercům. Pro Mikkelsena podle mě životní role.