Recenzie (327)
Falcon a Zimný vojak - Celý svet sa díva (2021) (epizóda)
Po prvních třech průměrných epizodách je tohle úplně jinačí liga. Excelentní epizoda.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Původně vydanou Justice League jsem neměl rád už předtím a byla u mě na hranici odpadu a jedný hvězdičky. Až po zhlédnutí nové verze Justice League jsem si uvědomil, jak moc tento film studio zruinovalo, a doslova spláchlo do hajzlu něco, co fungovalo a bylo to skvělý. Dobrovolně pak poslalo do světa film, který nedává smysl, není zábavný a prodělal stovky milionů dolarů. Proč se studio rozhodlo udělat to takhle absolutně nepochopím, ale bojím se, že sebedestruktivní přístup Warner Bros k DC Comics filmům zníčil něco, co mohlo být podobně úspěšné jako Marvel filmy. Důkazem toho je Justice League v původní vizi Zacka Snydera, které jsem nevěřil do posledního momentu než jsem si jí pustil. Nevěřil jsem, že by to mělo smysl. A smál jsem se Snyderovi, o kterém jsem si myslel, že je to totální packal. Zack Snyder není kdovíjak geniální nebo talentovaný režisér, ale packal to evidentně není. Jen mu furt někdo hází klacky pod nohy a na tomhle filmu je vidět, jak moc studio Warner Bros absolutně neví, co vlastně dělá a co chce. Tahle verze Justice League není žádný masterpiece, ale určitě patří k tomu nejlepšímu, co DC filmy nabízí a jelikož se studio rozhodlo dobrovolně tohle zahodit, nemůžu původnímu "produktu" dát nic jinýho než odpad. Tomuhle bych dal tak 80%
Princezná zakliata v čase (2020)
Moderně natočená epická fantasy pohádka v Česku? Výborná hudba, dobře napsané postavy, šikovně použité CGI? Výborně využitý námět s časovou smyčkou? To kde se tady vzalo. Já snad sním.
Chicagský tribunál (2020)
Aaron Sorkin jede! Vypadá to, že Molly's Game bylo jen drobné klopýtnutí a The Trial of the Chicago 7 je jeho první opravdu skvěle zrežírovaný film. Přišlo mi to docela Spielbergovský, náladou podobný třeba Bridge of Spies. A po The Social Network asi jeho nejlepší scénář.
Drahokam (2019)
Podobně jako třeba snímek Requiem za sen navozuje tento film pocity tak neuvěřitelně stresující a úzkostlivý až je vám z toho občas fyzicky nepříjemně. To vše je zabalené do hypnotizujícího psychadelického hudebního pokdresu a vy se necháváte unášet šíleným životem Adama Sandlera, jehož charakter dělá jedno do nebe volající rozhodnutí za druhým a vy to prostě nedáváte...
WandaVision (2021) (seriál)
Velmi originální a zábavný koncept pro marvelovku. Narvaný skvělými nápady a momenty, posouvající MCU zase o trochu dál. Ale ačkoliv hodnotím mnoho epizod pěti hvězdami, protože byly naprosto fenomenální. Jako celek si to plný počet bodů asi nezaslouží. Jsem marvel fanboy, ale nejsem slepej a hluchej. A ten seriál měl hluchých míst až až. :)
Futurama - Jurassic Bark (2002) (epizóda)
Nejsmutnější epizoda Futuramy. Ten konec jen ukazuje, jak moc dokázala být původní Futurama (předtím než jí zrušili a po 5 letech pak znovu obnovili) silná.
Diabol nosí Pradu (2006)
Glorifikace povrchního stylu života, která mě překvapila tím, že to vlastně není glorifikace povrchního stylu života. What a twist. :-O
WandaVision - Úplne nová halloweenská strašidelná epizóda (2021) (epizóda)
Malcolm in the Middle meets Marvel. Tak takovouhle poctu tomuto legendárnímu sitcomu, který začal kariéru Bryana Cranstona jsem ve WandaVision opravdu nečekal. :D Jinak celkově naprostá pecka. :)
WandaVision - V špeciálnej epizóde... (2021) (epizóda)
Televizní epizoda, která přepisuje dějiny filmové zábavy? Proč ne. :) O tomhle se jednou bude učit. :D