Posledné recenzie (18)
Polda (2016) (seriál)
Na současný český poměry vlastně asi jedna z míň dementních detektivek s pupkatým fotříkem ala drsnej Harry, teda drsnej Pepik. Když nemá člověk zrovna nic lepšího na práci a je línej si zapnout cokoliv jinýho než bednu, je to koukatelný.
Bod obnovy (2023)
Vlastně nemám jedinou námitku. Celou dobu nevěřím, že koukám na film, který vznikl v Česku, v době snad největších zrůdností, které se u nás kdy točily. Neubráním se a ani se nechci ubránit neobjektivnímu hodnocení, a pouze doufám, že podobně odvážných režisérů u nás bude jen přibývat.
Napoleon (2023)
Napoleonovu hodnocení neoddiskutovatelně klasicky uškodilo rozdělení na director's cut a verzi, která šla do kin. Po shlédnutí director's cutu totiž zcela nechápu jeho průměrná až podprůměrná hodnocení. Ano, film zachycuje podrobněji tři hlavní bitvy a pár rychleji prostříhaných událostí a já se ptám: Co víc jako sakra chcete? Život Napoleona mistrně vtěsnaný do necelých třech hodin, s očekávaně bravurním výkonem Phoenixe, v jeho nebojím se říct nejlepší formě. Slavkov i Waterloo byly každou sekundou kinematografickým vrcholem všech bitev za poslední dobu, kvalitou se vyrovnávajíc filmovým bitvám z klasik minulého století. Napoleon je pro mě pouze potvrzením, že Mr. Scott historii, a obzvlášť Francii, opravdu umí, že Phoenix je jeden z nejtalentovanějších herců současnosti a že není moudré se jakkoli nechávat ovlivnit hodnocením většiny. Tak snad bude doceněn alespoň časem. Za mě osobně Riddleyho top trojka.