Recenzie (407)
Leatherface - zrození (2017)
Trošku mě to teda zklamalo. Tím neříkám že se mi to nelíbilo ale čekal jsem víc.
Gnaw (2008)
Skupina šesti kamarádu jede na dovolenou do Anglie na statek jménem Blackstock farm. Dovolená vypadá vydařeně, do té doby než zjistí, že rodina která jim vaří jsou kanibalové. - Komedie to určitě není protože jsem se zasmál jen na začátku když stáli u stánku s hambrugrama. Krve tam bylo fakt hodně a scénky byly provedeny docela dobře. Prostředí vypadalo suprově přímo podle mého vkusu.
Ghost House (2017)
Mladý pár z Ameriky si vyrazil na dovolenou do Thajska. Všechno je v pořádku do té doby než do Julie vstoupí duch. - Pěkný mě se to líbilo. Prostředí taky dobrý a pár lekaček tam bylo.
Annabelle 2: Stvorenie zla (2017)
O něco lepší jak první díl. Suprová atmosféra a příběh.
Awaken the Shadowman (2017)
Po celou dobu se vlastne skoro nic nedělo
Tonight She Comes (2016)
Cely film byl doprovázen pěknou hudbou ale bylo to zbytečně natáhnutý.
Killing Ground (2016)
jo les to by šlo sice ne moc krátký rozjezd ale jinak pohoda.
Čepel smrti (2009)
Bože, za co mě trestáš ? .... Ty dialogy co oni vypouští to je strašný a k tomu ještě ty zvuky co jsou jak z counter-striku.. Už od začátku mě to tak nehorázně sralo až to není možný... Po půl hodince vypnuto, nedal jsem to..
Prvých 100 (2014) (seriál)
Hledal jsem další postapo seriál a zaujal mě tenhle. Viděl jsem první sérii a můžu říct že super! Docela mě sere jak tady každej píše že je to teen.. Prostředí to bylo něco pro mě.. Opuštěnost, příroda a nějaký ty skupiny to je fakt luxus! Bylo tam dost zábavných i smutných scén. Doufám že se to při další sérii nepokazí. --- Tak druhá série zamnou a musím říct že druhá je lepší než první. Rozjela se do takových otáček až to není možný tolik akce.. ffff. Začíná to vypadat čím dál zajímavěji.
Resolution (2012)
celou dobu ubíjející nuda