Recenzie (407)
Mama (2019)
docela nuda.. Konec ušel
Annabelle 3: Návrat (2019)
Oproti předchozím dvoum dílům, se mi tento líbil o dost méně. Ta atmosféra nebyla tak dobrá..
Nymfomanka II. (2013)
Tento díl mě bavil podstatně méně než první.. Moc dlouhý
Do temnoty - Krutá zábava (2019) (epizóda)
Bylo to pěkně barevný ale po chvilce nudný..
Polaroid (2019)
Zase tak špatný to nebylo jak jsem čekal..
Do temnoty - Dům na stromě (2019) (epizóda)
Tak toto byla extra nuda..
Do temnoty - Z masa a krve (2018) (epizóda)
Jak už zde bylo zmiňováno. Herecké výkony zde byly fakt na výbornou. Atmosféra pecka!
Do temnoty - Tělo (2018) (epizóda)
Ale jo mě se to líbilo. Hlavní postavy byly sympatický. Taková oddechovka..
Potichu (2019)
Slabší příběhová část.. Jinak se mi to líbilo.
Temné léto (2019) (seriál)
Nebylo to úplně to co jsem očekával..