Recenzie (407)
Špirála: Saw pokračuje (2021)
No měl jsem tu čest to vidět v českým dabingu a to je otřes 😀 zbytek taky velká slabota.. tohle nema se sérií saw nic společnyho
Vyháňač diabla (1973)
no moc mě to neuchvátilo :-D možná kdybych se na to podíval tenkrát tak bych měl jiný názor
Zámek a klíč (2020) (seriál)
Série 1 - 5* Série 2 - 5* Série 3 - 4*
Red Woods (2021)
Po dlouhé době jsem zase viděl FF z prostředí lesů. Mohlo to být lepší ale vzhledem k tomu že už se kloudně FF netočí tak si to ty 3* zaslouží.
Pach krve (2021)
s Wrong Turn to nemá nic společnýho ale jako nápad dobrý.. Být o dost víc gore scén dal bych asi aji 4..
Kolskaja sverchglubokaja (2020)
Jo bavilo mě to ale mohlo to být kratší..
Dnes v noci v lese nikdo nespí (2020)
Ale jo dalo se na to dívat, překvapilo mě to. Splnilo to všecko co slasher má mět a ty masky docela hnus no :D
Brána do pekla (2009)
Jedna hvězda mínus. Konec byl už dlouhý, natahovaný. Jinak to bylo zpracovaný pěkně.
Lov (2020)
Prví polovina vypadala hodně dobře ale potom těžkej spád...
V sieti (2020)
Kvalitně zpracovaný na toto téma. Mělo by se to dostat co nejdál a co nejdýl o tom mluvit