Recenzie (282)
Utajený pasažér (2021)
Kendrik je řezivo. Proč tam pak zařvala, je mi záhadou. Asi mi moc bublala vana a tak jsem neslyšel důvod.
Vaření se Soukupem (2021) (relácia)
To jako vlážně? Takhle si dělal dítě Jaromíra Soukupa? Paráda.
V zajatí démonov 3: Prinútil ma k tomu Diabol (2021)
Já ty pánbíčkáře a ďábly nesnášim.
Známi neznámi (2021)
A hele vubec ne takova blbost. Videno po Italskem originalu, je to malicko odlisne, ale skoro stejne. Dobrej snimek. Bianca, ta je teda ale nadhera.
Hon za pravdou: Dezinformace a cena falešných zpráv (2020)
Dokud bude 80% lidstva debilní a ovlivnitelné, je potřeba takových to filmů právě pro ně. Dunning-Krüger effect.
MasterChef Česko - Série 4 (2020) (séria)
A mě ty bukvy baví.
Narušený (2020)
Je potřeba jít do souboje. Tady je vidět, jak dopadnete, když mě předjedete nebo nedej Bože zatroubíte.
Slnečná (2020) (seriál)
WTF?
V sieti (2020)
No, to byla ale kokotina. Takovýho povyku pro pár diků.
Čerkasy (2019)
Jak ja ty rusaky nesnasim. Ten putin, to je mrdka non plus ultra.