Recenzie (281)
Outlast (2023) (relácia)
Jedna velká nuda
Neviňátka (2021)
Teda, to byla ale sračka. Zbytečnej film a odporný děti.
Barbie (2023)
Strašná blbost.
MH370: Ztracené letadlo (2023) (seriál)
Aneb, dojmologie v praxi....
Jaderná havárie v Three Mile Island (2022) (seriál)
Strašně nepřehledný a moc politický.
Temné léto (2019) (seriál)
Super, úplně jiné jak TWD, nicméně dost dobré.
A potom prišla láska... (2022)
Otřesná záležitost. Po shlédnutí tohoto snímku mám chuť se znovu podřezat.
Liek na život (2016)
To byla ale sračka, to snad ani není možný.
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Příšerná, roztahaná nuda. Asi 58 funusů, k čemu takovej snímek???
Päť nocí u Freddyho (2023)
Sttašná sračka, přitom kino narvaný. Nechápu.