Recenzie (543)
Most špiónov (2015)
Horší 3*. Plus pro mě je, že je to podle skutečné události a o advokátovi.. mínus, že je to trochu holywoodsky ploché a realita je taky upravená..
Bůh s námi - od defenestrace k Bílé hoře (2018) (TV film)
Události okolo defenestrace a Bílé hory z vyprávění jedné paní, která si říká "Co to ti chlapi, hlavně ten můj, jenom blbnou?".
Smrt si říká Engelchen (1963)
Nechybí tomu dramatično, ale je to dosti černobílé - hodní sovětští vojáci a zlí němečtí vojáci. Češi jak kdo. Na tehdejší dobu to bylo moc odvážné, ale na dnešní dobu moc málo odvážné..
Zopár správnych chlapov (1992)
Rádoby prodloužená epizoda seriálu JAG. Dost slaboduché.
Amistad (1997)
Silný příběh otroků z lodi Amistad, kvůli kterému film dokoukáte. Jinak film hraničí s patosem, a chvílema si říkáte, jestli to není až parodie.
Kramerová verzus Kramer (1979)
Nádherné drama!
Rozsudok (1982)
2,5*. Pro advokáty velmi poučné, pro ostatní nuda.
Ako zabiť vtáčika (1962)
Skvělé drama, ze dvou hodin se nenudíte skoro ani minutu. Chybí tomu ale nějaká hlubší myšlenka, která by byla i dnes aktuální. 3,5*.
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Blunt a Del Toro hrají pěkně, ale příběh je tuctovka.. neurazí, ale ani nezaujme..
Tak dobre, ako sa len dá (1997)
Scénář slabší, ale Nicholsonův výkon parádní. Lepší než trochu lepší 3* už to nebude.