Obľúbené filmy (10)
Gran Torino (2008)
Fantazie, FANTAZIE, F A N T A Z I E !
Schindlerov zoznam (1993)
Dojemné, historicky věrohodné, spielbergovsky propracované.5*
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Paráda!!! Kdo někdy absolvoval jednání s podobným průřezem společnosti, ten určitě viděl za herci konkrétní osoby. Strhující drama.
Kladivo na čarodějnice (1969)
5* za motiv, jinak by to byly tak 4*.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Komedie století.
Život je krásny (1997)
Mám rád komedie. Mám rád válečné filmy. Tohle je pro mě jakési 2 v 1.
Vyšší princip (1960)
Výborné dílo, kde mi však chybí propracovanější psychika toho SSmana a nelíbí závěrečný projev hrdinství. 4,5*.
Diablov advokát (1997)
Režisér tohohle filmu je vystudovaný právník, který opustil svojí profesi a šel raději sloužit do mírových sborů někde v Bolívii... Tímhle filmem se své bývalé profesi dokonale pomstil. Myšlenka: Satan prostě není jen ten chlapík s rohy a trojzubcem, ale jeho rafinovaný svody jsou všude a dávej si dobrej pozor na co kývneš. Reeves * + Pacino * + Theronová * + námět 2* = 5 * P.S.: To jak jsou tam advokáti vylíčení Satanem, tak to je bohužel realita.
Blbý a blbší (1994)
Tak tohle je babička všech komedií, která mě odkojila.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Standing ovations!