Recenzie (543)
Muž na Mesiaci (1999)
Slabé 3..
Pravidlá muštárne (1999)
žádnej zázrak to není.. dle commentů to má být doják, ale je to ohrané klišé o milostném trojúhelníku..
Zelené peklo (2003)
Ještě hodně dlouho po filmu jsme řešili co se tam vlastně stalo :) takže jako kriminálka dobrý :)
Oběti - Svědek (2001) (epizóda)
Po zhlédnutí tohohle filmu budu mít víc pochopení pro bezdomovce. A taky si budu víc vážit věcí, který mám.
Draquila - Itálie se třese (2010)
Dost dobrej dokument - ukazuje jak je Berluscinni rafinovaný a že v Itálii to s těmi lidskými právy nepřeháněj.
Svetová invázia (2011)
Ten začátek vypadá zajímavě, pak se tam začne jenom pobíhat a střílet a to vás baví tak 10 minut a pak byste šli nejradši domů. Nicméně pár kladů to mělo, třeba soundtrack je celkem dobrej, tak tu * dáme.
Etiketa (2004) (seriál)
Je to legrační a uhlazené, každopádně ale lehce snobské, takže 5* nebude
I Love You Phillip Morris (2009)
Dost primitivistickej a nechutnej film (nedokoukal..)
Doktor Smrt (2010) (TV film)
No jasně, v nezaměstnaném a chudém doktorovi Keworkianovi se najde nějaká vášeň k pomáhání lidem na onen svět a tak zabije cca. 130 lidí.. tenhle film ho popularizuje, takže odpádek.
Český sen (2004)
Haha, čecháčci se sešli u otevření úžasného hypermarketu.. a ty komentáře lidí: "Přesně jsem věděl že nemůžou prodat řízky za 50,-!" "Kartářka mě varovala - nechoď do tech Letňan!" "Takhle chcete do Evropy? Hamba!" :D