Recenzie (543)
Kurz negatívneho myslenia (2006)
Dost svéraznej film, to na prvním místě! :) Je krátkej a výstižnej, což je plus. Jestli ale čekáte komedii, tak to zas taková bžunda nebude, leda že byste se rádi smáli postiženejm, který si nedaj nic zadarmo - ani facku. :) 3+
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Lepší 3*. Slušná akce a pestrý děj.
Prázdniny Mr. Beana (2007)
Strašně zdlouhavej film.. z materiálu, kterej by nedal ani na půl dílu starého dobrého Mr.Beana se udělá film?.. hanba
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
To je až neskutečný, jak je tenhle film špatnej! :)
Občiansky preukaz (2010)
4*. Dobu vystihli nádherně, za mě ale nedotažené některé dějové linky/osoby.
Sociálna sieť (2010)
Aby bylo jasno - nenávidím fb. a Zuckerberga za to jak krok po kroku kradou osobní a citlivé informace svých uživatelů. Nicméně tenhle film nikomu nestraní - naopak hezky ukazuje jakej je ten Zuckerberg hajzl a na začátku svýho projektu bez jediné výčitky ukradne nápad lidem, kteří za ním přijdou a chtějí s ním podnikat a pak ještě podvede parťáka v byznysu, kterýmu dá podepsat smlouvu s právními háčky.. Suma sumárum: rozjezd filmu je studenější, ale pak to má spád a je to dobrý drama.
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Red je o tom, jak taky může dopadnout jedno rande - z vašeho partnera se vyklube plešatej agent CIA v důchodu a unese vás. Pak vás čeká dost srandy a taky akce. Byl jsem příjemně překvapenej. 3,5*. P.S.: "Old man my ass!"
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Hustě o ničem.. Pak jsem se někde dočetl že se začalo točit aniž by byl hotovej scénář, takže to tak odpovídá..
Terminátor 3: Vzbura strojov (2003)
Ale jo, to by šlo - sice už je to ohraný příběh, ale terminátorovy hlášky jsou legendární a ta akce taky stojí za to. A terminátor žena? Originální. 3+
Román pre ženy (2004)
5 min. stačilo :)