Recenzie (84)
Narcos - Season 3 (2017) (séria)
Myslel jsem si, že bez Pabla to už nebude ono. No spletl jsem se... Za mě skvělá a zatraceně napínavá série.
Like Haf (2022) (relácia)
Dokud na tyhle ultra sračky budou ti mladí zdegenerovaní lobotomové čumět, tak to budou produkovat. Je to jen odraz společnosti.
K.O.MICI (2022) (relácia)
Strašně trapné... Na rozdíl od comedy clubu tohle vůbec nefunguje.
Kurňa, co to je? (2013) (relácia)
Pro důchodce asi dobrý.
Môj muž to dokáže (2022) (relácia)
Kdo tyhle sračky dobrovolně sleduje a baví se u toho ty vole co jste to za lidi...?
Agáta Jaromíra Soukupa (2022) (relácia)
Nevím jestli dát z recese 5 hvězd, nebo prvotřídní odpad... Já už nemůžu...
Česko Slovensko má talent 10 (2022) (relácia)
Fraška zkurvená. Házím odpad a jdu zase do hajzlu.
Miroslav Donutil na Žofíně (1999) (relácia)
Ty vole co jsem to viděl za hovno zase..
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Mohlo to být i víc ostřejší, ale zasmál jsem se dost. Lepší než jednička a když to srovnám s Jackpotem od Tří tygrů, kde jsem se nezasmál snad ani jednou, tak tohle byla prdel.
Vtedy na Západe (1968)
Já vám nevím.. Moc jsem tomu na chuť nepřišel. Je to strašně zdlouhavé a těžko jsem to dokoukal do konce. Chápu že se jedná o klasiku, ale za mě je to zklamání.