Recenzie (84)
Deti z ostrova pokladov 3: Záhada ostrova pokladov (2006)
Příšerná sračka a za vyjebance Conrada zase 5 hvězd.
Deti z ostrova pokladov 2: Obluda z ostrova pokladov (2006)
Ten Conrad je strašná píča a to si zaslouží 5 hvězd.
Deti z ostrova pokladov: Bitka o ostrov pokladov (2006)
5 hvězd za toho vyjebanýho Conra. Pomatuju si že každou chvilku udělal nějakou píčovinu.
Párty Hárd (2019)
Řezníka poslouchám, ale tohle nic moc... Dost trapná mi přišla postava Páji Poulíčka.
Like House (2021) (relácia)
Zkurvená sračka zajebana tfuj dopiči AAAAAAAA
Zázraky přírody (2009) (relácia)
Jedna z mála věcí na které se dá dívat.
Drakula: Zrod legendy (2014)
Už ani nevím o čem to kurva bylo...
Zvířátka z farmy (2007) (seriál)
Jako děcko jsem to měl na DVD a bavilo mě to... :D
Svadba na prvý pohľad (2020) (relácia)
reality show...
Nekonečný príbeh (2001) (seriál)
Jak jste tohle mohli té skvělé jedničce udělat ???