Recenzie (699)
Svetlonoc (2022)
Tento retardovaný trend miešať sociálne drámy s hororom je veľmi populárny,zamňa je to srágora, ktorá proste nefunguje a je to veľmi nešťastné.Svetlonoc je toho ďalším dôkazom a s hororom to znovu nemá nič spoločné.Trápna nuda jak prasa.
The Devil Conspiracy (2022)
Príšerná stupídna blbosť.
Pápežov exorcista (2023)
No nie že by sa hlavný kápo medzi exorcistami nesnažil starostlivo budovať atmosféru,ale nadychoval sa nadychoval,ale nenadýchol.Chýba tomu nejaký výrazný okamih, ktorý by bol zapamätateľný.Gladiátor drží poctivo celé herecké osadenstvo na svojich pleciach, ostatní bohužiaľ, len sekundujú.V hororoch sa už nejakú dobu pohybujem a toto bohužiaľ nestačí.Potešil Franco Nero, ktorého som dlho nevidel.To je všetko.Hororová jednohubka,na ktorú sa veľmi skoro zabudne.Koniec mi dokonca s tími prvkami fantasy prišiel až úsmevný.Tri*s prižmúreními očami.
Alibi na mieru 2 (2023)
Tak tu máme dvojku a Lacheau to znovu odpálil na plné gule.Notoricky známa banda je späť aj s kanonádou humoru,šialených scén a bláznivých zvratov.Philippe je neskutočný sympaťák, skvelý herec a režisér.Je až neuveriteľné, že znovu dokázal spraviť originálnu a bránicu drtiacu zábavu.
John Wick 4 (2023)
Kým sa mi vyplaví adrenalín z tela tak to nejaký čas potrvá a toto budem chvíľu rozdýchavať.Tak zatiaľ len toľko že akčný žáner má svojho kráľa 👊. Neskutočná jeba.
Qodrat (2022)
Okrem úvodnej scény ktorá navnadila je to blvanica.Horor v závere dokonca s prvkami martial arts.Hrozné.
Shazam! Hnev bohov (2023)
Hnev bohov ma teda bohovsky prekvapil a je minimálne o triedu lepší ako slabučká jednotka.Prvá polovica síce pôsobí detským dojmom a postavy sú miestami až moc preafektované,ale druhý polčas zvláda Shazam na výbornú a odpáli šialené tempo.Atlasove sestry sú výborné a Lucy Liu je skvelá záporáčka.Bavil som sa na výbornú.
Zvědavá pekařka: Čokoládová závislost (2022) (TV film)
Hrozné.Ale ked si predstavím, že mám 80 rokov, sedím na húpacom kresle a štrikujem svetre a šály pre pravnukov, ktorých už nepoznávam tak fajn.
The Last of Us - Season 1 (2023) (séria)
Komorné!! Krásne na obraze,vo všetkých aspektoch to funguje,ale iba ako postapo dráma.Hororu sa Last of us vyhýba veľkým oblúkom,čo je obrovská škoda.
Luther: Pád z nebes (2023)
Tak toto už asi nebaví nikoho.Takto brutálne silené tu už dlho nebolo.