Posledné recenzie (16)
LOVEnie (2019)
Film celkově nic moc,ale přidávám jednu hvězdu za výkon J.Plesla. Byl jedinečný
Daredevil (2015) (seriál)
Moc nemusím komiksové hrdiny ,ale Daredevil mě opravdu hodně překvapil. Žádné přehnané triky ani vizuální efekty. Tři série,které měli vždy co nabídnout. Někdy měně znamená více.
Vikingovia (2013) (seriál)
Výborně natočený seriál. Myslel jsem ,že po smrti Ragnara půjde kvalita dolů,ale příjemně mě překvapil. Konec byl sice trochu rozpačitý,ale proč ne...