Recenzie (74)
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
co dodat?? .... Ať Vás provází síla... :)
Super poliši (2001)
mňau !!!
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
No myslím si Davson má nějaký mindrák z dětství, protože to není první skvělý film co se mu nelíbí... Jak by řekla Anička Dajdou "No je to vlastně jeho rozhodnutí, je to špatné rozhodnutí, ale já s tím nic neudělám..." Jinak tento film je snad nejlepší válečný film. Tenká červená linie není špatná, ale podle mě zbytečně zdlouhavá ... Co dál dodat, prostě 5
Kill Bill (2003)
Taky nechápu ten rozruch kolem tohoto filmu. Zbytečně trapně moc krve, Uma Thurman mi moc jako akční hvězda nepřipadá a tím spíš mě štvě, že byla zvolena v Premiere jako 3 nejoblíbenější hrdina filmového plátna... směšné !!!
Predátor (1987)
Klasika akčního filmu. Arnie v nejlepší formě. Po T2 jeden z jeho nej filmů...
Policajná akadémia 3 (1986)
taky skvělé, ne tak jako 1 a 2 díl, ale pořád skvěle baví... " Já jsem Nakata"... " Co je to tu za Mitsubishiho.. " ... "Mitsubishi, Mitsubishi... žádný Mitsubishi není na seznamu... " :o)
Policajná akadémia 2 (1985)
Skvělé jako jednička. Super zábava, viděl jsem to už několikrát, ale pořád je to klasika...
Policajná akadémia 6: Mesto v obkľúčení (1989)
tenhle díl ještě není tak špatný jako sedmička, ale už je vidět, že k prvním 3 dílům to nedosahuje... prostě chybí kouzlo Mahonyho
Policajná akadémia: Moskovská misia (1994)
ach jo!!! taková klasika to vždycky byla, ale tenhle díl... no má se točit 8 díl, tak jsem zvědavý co z toho vyleze a kdo tam bude hrát...
Policajná akadémia 5 - Nasadenie: Miami Beach (1988)
už to není ono, chybí Mahoney, to je jasně vidět. Jinak ale lepší než Moskevská mise...