Posledné recenzie (481)
Súperi (2024)
Docela pecka (žánrově, herecky i stylově), kterou určitě budu chtít vidět ještě nejméně jednou. Trochu vadilo střídání časových rovin, které se ale pro vyznění příběhu ukázalo jako nezbytné. Ale ani kamera, střih a hudba neměly chybu. Silné ****.
Sniper 8 (2020)
Po desítce a devítce jsem se dopracoval k osmičce, která se ještě bere dost vážně. Objektivně za 3 hvězdy, ale kvůli angažmá scenáristy Olivera Thompsona (jenž oba zmíněné sequely zásadně vylepšil) a kvůli představení nových postav agenta Zera a Lady Smrt jednu hvězdu přidávám. A komu se IX a X ani trochu nelíbily, hoďte kamenem.
48 hodín (1982)
Osmdesátková klasika, co se týče doby vzniku i mého hodnocení. Právě tímto filmem vstoupil na stříbrné plátno více než úspěšně Eddie Murphy a díky němu pak získal svou ikonickou roli Policajta v Beverly Hills.