Recenzie (4 259)
Masks (2011)
Kde je strach, tam je i cesta.
Děs po setmění (2014)
Průměrnej slasher,kterej sice neurazil, ale ani nenadchl. Spíš převládá lehký zklamání.
Nakažení smrtí (2008)
Nemůžu si pomoct, ale tenhle film nejde brát vážně. Chvílemi mi to přišlo jako komedie. A kupodivu mi to ani nevadilo. Nenáročná oddychovka u který můžete nechat mozek v klidu odpočívat. Potěšil Kevin Sussman, kterej se do svý role úžasně hodil.
PIKO (2010)
Cukr né to není cukr.To je piko. Nikdy jsem tomuhle bílýmu prášku neholdoval, ale začátky a problematika drog nejen v Čechách mě vždycky zajímaly. Povedenej film/dokument.
P2 (2007)
Celkem pohodovej kousek, kterej neurazil. Moc jsem si od P2 nesliboval o to větší bylo překvapení. Pravdou je, že některý pasáže a scény jsou slabší, ale je tam taky pár scén, který se vyloženě povedly. Celkem se povedl i výběr hlavních představitelů. Wes Bentley byl na ránu a role psychouše mu sedla. Bloncka v podání Rachel Nichols(ové) byla sympaťanda. Jen to stupidní chování. Ale to už je u takových filmů zvykem. Za mě je P2 lepším průměrem. Kdyby bylo víc krve a gore jdu z hodnocením určitě výš. Psychonátlak pro méně otrlé diváky.
Predator Dark Ages (2015)
Ten templářskej ancábl byl tragickej. 1 hvězda za predátora, zbytek je k pláči.
Blackout (2012)
Bushe a jeho druhej krátkometrážní zářez jsou o poznání lepší.
VK (Vatican Knights) (2008)
Nebudeme si nic nalhávat. Bushe(ho) krátkometrážní prvotina je odpadová záležitost
Šílení kanibalové (2016)
Na tak prostej děj měl tenhle nesourodej mix žánrů příliš přepálenou stopáž. The Bad Batch nenabízí nic novýho a ani mikroštěky Keanu Reeves(e) a Jim(a) Carrey(ho) to rozhodně nezachrání. Tenhle film šlape na výbornou jen po hudební stránce. Jinak je to bída.
Santa je stále úchyl (2016)
Santa je sice možná pořád úchyl, ale na jedničku to nemá. I tak se ale pořád jedná o slušnou porci zábavy.