Recenzie (142)
Zvuk hluku (2010)
Šmarjánko, já to vůbec nepochopila. 3 hvězdy za fajn hudbu a fajn herce, i když nevím co vlatně hráli.....
Záskok (1994)
Pardon, ale komedie úlítlé tímto směrem nebaštim. Dalo by se říct, že jsem se u toho nejenže nebavila ale dokonce nudila.
Za zvuků hudby (1965)
Nepředstavitelně nádherný muzikál, který mi naprosto učaroval. Taky bych brala takovou metodu učení hudební výchovy.:-)
Hystéria (2011)
Naprosto neodolatelná komedie. Takhle jsem se u filmu už dlouho nenasmála. Nemám co bych tomu vytkla. Skvělá kamera, obsazení, režie, prostředí, ožehavost tématu... prostě a jednoduše perfektní. Takhle by komedie měla vypadat.
The Words (2012)
Ze začátku to vypadalo na velice slibný film, větší část filmu by se i dala pokládat za velmi dobrou (na pět hvězd), ale nějak se nedokážu poprat s tím mírně řečeno rozplizlým koncem.
Cesta do New Yorku (2007)
No-o řekla bych až moc holywoodsko klišovité. Zdá se, že film až moc řve na diváka:"To je tak dojemný, breč!." I Freddie Highmore hraje tak divně, že mu to nevěřím.
Milý Frankie (2004)
Dobrý námět, nepříliš dobré zpracování. Herecké výkony takové mdlé, celý film má silné i slabé scény, proto 3*.
Pozemšťan (2007)
Tomuhle se snad ani neda rikat sci-fi, protoze CO KDYZ JE TO PRAVDA?!!:-D
Mary a Max (2009)
5* za jedinecnost. Na me krapet depresivni, i kdyz takhle to na me pusobi pravdepodobne kvuli tomu, ze asi tak 5 minut po shlednuti, se na koleji, kde bydlim, zabil jeden kluk vyskokem z okna.
Vrtieť psom (1997)
Zajimavy namet, dej az moc roztahany. Nekdy to nevadi, ale tady jsem si tu "roztahanost" nejak (kdoviproc) nedokazala uzit.