Posledné recenzie (23)
Drive (2011)
Čtyři hvězdy jako vyšité, opravdu zajímavý film, od podmanivé (povětšinou) líně plynoucí atmosféry až po skvělého Ryana Goslinga. Rozhodně mi jenom tak z hlavy nevypadne.
True Blood: Pravá krv (2008) (seriál)
Tři hvězdičky s dosti odřenýma ušima. Kdybych nečetla knihy, možná bych byla shovívavější. Nicméně v daném případě straním jednoznačně literární předloze. Sice to taky není žádné veledílo, ale působí na mě mnohem příjemněji než seriál. V tom se neustále nesmyslně tlačí na pilu, některé z postav jsou (podle mého zbytečně) charakterově posunuty a celkově mám dost výhrady vůči obsazení zejména mužských upírských rolí. Tradiční slabosti mnoha upírských děl, kdy se někdo má tvářit (asi) hrozně drsně a charismaticky a v konečném výsledku se tváří spíš jak dement, je tu taky vrchovatě. Jestli tohle má být špička v daném žánru, pak důkaz toho, jak bídně na tom upírské filmy jsou...
Případy bratra Cadfaela (1994) (seriál)
Vcelku příjemné středověké detektivky s výborným Derekem Jacobim.