Recenzie (6 408)
Traja mušketieri: Milady (2023)
Eva Green si ukradla celý film pre seba, jej Milady je excelentná. Tvorcovia sa však nevyznamenali, záver filmu je rozpačitý a useknutý, pripravený na tretie pokračovanie, ktoré nie je avizované. Považujem to za neúctu k divákovi. Celkovo lepší priemer.
Zásah šťastím (2023)
Každý film Woodyho Allena môže byť posledným... Teraz síce opustil tému, ktorou sa preslávil, ale ani tento zromantizovaný thriller nie je na zahodenie. Stavba príbehu je nenásilne plazivá, z každej scény sa dá očakávať niečo navyše, je taká malá hra mačky s myšou a všetko speje do záverečnej pointy. Tentokrát nenáročné fajn.
Imitation of Life (1959)
Posledný film režiséra Douglasa Sirka rozpráva príbeh ambicióznej herečky v konfrontácii s jej súkromným životom. Bol by to tuctový film, keby nebol okorenený rasistickým motívom, v tomto je snímok obohacujúci.
Gideon's Day (1958)
Príbeh jedného dňa inšpektora Gideona zo Scotland Yard. Film sa nevyznačuje niečim výnimočným, je to kombinácia rodinného života s prácou a zaneprázdnosťou. Kladom je aj isté odľahčenie v niektorých scénach. Prvá recenzia.
Kapitán Žralok (1932)
Málo známy film, kde v netradičnej úlohe kraľuje Edward G.Robinson. Sprvu sa to javí ako dobrodružný príbeh, ktorý neskôr skĺzne v dobrom slova zmysle do manželskej drámy. Fajnová jednohubka. Prvá recenzia.
Macbeth (1948)
Wellesova filmová adaptácia slávnej tragédie od Shakespeareho má silné expresionistické prvky, dekorácie monumentálne skromné a skvelé herecké obsadenie. Divadelnosť sa nedá poprieť, ale v tomto prípade je to na prospech filmu.
The Miracle of Our Lady of Fatima (1952)
Fatimský zázrak v azda najkvalitnejšom filmovom predstavení.
Bytosť (1982)
Temné mystérium, dokonalá atmosféra, výborná Barbara Hershey a nervy drásajúca hudba so zvukom.
Brooklynský klub vrahů (1967)
Jedna z tých lepších "cottonoviek", ak nie najlepšia. Dynamické tempo, parádna hudba a veľa akcie.
Dvě mladá srdce (1928)
Veľmi príjemná romantická komédia trochu iného vzhľadu ako sme zvyknutí.