Posledné recenzie (96)
Mastičkář (2023)
Nezbývá, než Polákům pogratulovat. Prostě umí. Klidně mohla být i delší stopáž.
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Nekonečně dlouhé...no někdy prostě pravdivé příběhy nejsou zajímavé a osloví jen někoho. Já jsem to nebyl. Vidět to 4x abych se zorientoval v postavách a má mysl doplnila souvislosti, jsem vyhodnotil jako ztrátu času.
Zázrak v cele číslo 7 (2019)
Já....pláču. Nemám co psát, jdu obejmout mou Ovu, která sladce spí a budu ji tulit celou noc.