Recenzie (813)
Grandhotel Budapešť (2014)
jsem prijemne prekvapena! myslela jsem si, ze tohle je takovy typicky artovy film, ktery bud nepochopim nebo me vubec nebude bavit. ale opak byl pravdou; film me bavil od zacatku do konce, BYL NADHERNY; kazdy zaber byl velice aesthetically pleasing; ale hlavne to bylo vtipne a originalni. || - “𝙸𝚏 𝙸 𝚕𝚎𝚊𝚛𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚕𝚊𝚒𝚍 𝚊 𝚏𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛'𝚜 𝚋𝚘𝚍𝚢, 𝚕𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚛 𝚍𝚎𝚊𝚍, 𝙸 𝚜𝚠𝚎𝚊𝚛 𝚝𝚘 𝙶𝚘𝚍, 𝙸'𝚕𝚕 𝚌𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚊𝚝! 𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚖𝚎?” - “𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚊 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚊𝚐𝚐𝚘𝚝.” - “𝐘𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞, 𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮’𝐫𝐞 𝐛𝐢𝐬𝐞𝐱𝐮𝐚𝐥.” 🏰🔑
Groupies (2018)
strasna picovina; nic tam nedavalo smysl a herci byli na hovno. napad by byl super, ale zpracovani? nope.
Narušený (2020)
nechapu, proc tam nedali nejakou starsi herecku; pokud by ji (a postave syna) ve filmu bylo stejne jak v realu, tak by to dite mela ve 14 letech😁 ale jinak se mi to libilo; napinave a docela i poucne; zrovna delam ridicak, takze uz vim, ze nemam zbytecne houkat nahlas, JeNoM TaK VyStrAzNE! - kdyz se to nenaucim od psychopata v realu, tak aspon od toho ve filmu❤️ || ❝𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐚 𝐛𝐚𝐝 𝐝𝐚𝐲 𝐢𝐬! 𝐁𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭.❞ 🚘😈
#martyisdead (2019) (seriál)
málo nasloucháme dětem.
Božena - Epizoda 1 (2021) (epizóda)
chlapy jsou curaci. a Bozena je fakt bozi❤️
Záhadné zmiznutie (1993)
TO CO BYLO ZA KONEC? vazne to chteli tak moc pokazit? chtela jsem tomu puvodne dat 4 hvezdicky; rikala jsem si “ne, v pohode, nekdy to byla nuda, ale jinak pohodka, psychous vyhraje...” NOPE. protoze vzdycky z tech “zlych” charakteru musi udelat neskutecny blbecky. “coze?! tys unesla moji dceru? tak to ti verim, ted tady neco vypiju a ty me klidne muzes pak zabit❤️” NE, PROC??? a Sandra Bullock tam byla zas jenom chvilku a ja jsem se musela hodinu divat na tu jinou dementni herecku, ktera me vubec nezaujmula. sracka blba vole, chtela jsem dat odpad, ale Jeff Bridges byl proste uzasnej (aspon nekdo lol)♡
Ve vysoké trávě (2019)
hmm, skoda; nikdy me moc tyhle plot twisty s nadprirozenymi vecmi (ted slo o travu aha ok) nebavily. ale na druhou stranu to rychle uteklo, takze konec nijak nenasral, jak je tomu u takovych filmu zvykem. prijemne me prekvapilo to, kdy se z jedne, ze zacatku kladne postavy, stala postava zaporna; to me vzdycky ve filmech nejvic bavi. 🪴🌾
Amityville 2: Posedlost (1982)
rozhodne lepsi nez “remake” s nazvem Amityville Murders (i kdyz to nebyla stejna rodinka, rozhodne se tam hodne veci podobalo; posedly klucina by ale mohl mit jeste vousy ♡). bylo to napinave a nechutne; libila se mi postava kneze (je to gay je to gay je to gay!!!), moc se mi ale nelibilo, jak rodinu film skoro neresil; mohli by tam s nimi pridat vice scen - to se mi v Amityville Murders libilo, tam se rodinou a jejich problemy zaobirali cely film (jen to zpracovani pak bylo uplne na hovno). tohle je spis vice o tom exorcismu; coz neni moje oblibene tema. || ❝𝐋𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐦, 𝐭𝐡𝐞𝐲’𝐫𝐞 𝐩𝐚𝐭𝐡𝐞𝐭𝐢𝐜 𝐚𝐧𝐢𝐦𝐚𝐥𝐬. 𝐓𝐡𝐞𝐲’𝐝 𝐛𝐞 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐟𝐟 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦. 𝐃𝐨𝐧’𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐬𝐨?❞ 🔫🩸
Návrat detektiva (2020)
hodne depresivni film. zasmala jsem se tak asi dvakrat; za komedii bych snimek tedy neoznacila. — nevim, jestli se takova pochmurna atmosfera do filmu hodila - nechapejte me spatne, miluji temnou atmosferu v detektivnich filmech; tady mi to ale moc nesedelo. — skoda, ze nevyskrtli nejake sceny ze smutneho zivota hlavniho hrdiny ze scenare a vice nezapracovali na pribehu/pripadu. take malo vyuzili postavu zaporaka/psychopata; ten herec to zahral opravdu skvele. || - “𝙸’𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚏𝚛𝚊𝚒𝚍 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞.” - “𝙽𝚘𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚒𝚜.” 🔎🩸
The Invitation (2015)
napinavy thriller; pripomina sektu Heaven’s Gate a malinko i Mansonovu rodinku (“𝚂𝚎𝚡𝚢 𝚂𝚊𝚍𝚒𝚎, 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗𝚎...”). super psychologicke drama na zacatku; poklada dulezitou otazku - kdo je tady imposter? oba vousati muzi jsou totiz tak trosku sus! rozuzleni me zklamalo; ale uplne posledni scena me hodne prekvapila a kvuli ni jsem nakonec zvedla hodnoceni. || ❝𝐈 𝐚𝐦 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭. 𝐈'𝐦 𝐟𝐫𝐞𝐞. 𝐀𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐮𝐬𝐞𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐩𝐚𝐢𝐧, 𝐢𝐭'𝐬 𝐠𝐨𝐧𝐞. 𝐈𝐭'𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐯𝐞, 𝐖𝐢𝐥𝐥, 𝐚𝐧𝐝 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘪𝘵 𝘵𝘰𝘰.❞ 🔐🧪☠️