Posledné recenzie (82)
Echo (2024) (seriál)
Co to bylo kurva? Další Marvelovka a další hovno, achjo. Proč by si někdo v Marvelu prostě řekl, že by byl dobrý nápad udělat seriál o postavě, která nemluví. To je snad to nejhorší na tom seriálu, chápu, je neslyšící, ale ty scény jsou pak nudný jako prase. Chápu, že za to nemůže, že to není chyba herečky nebo co, ale když už to nasralo i Kingpina, kterýho už nebavilo si hledat dalšího překladače, tak už na tom něco bude. Je to prostě retardovaný a jediný co během scény slyšíte, je OST nebo jak potichu mluvěj a pleskaj si o sebe ruce. Obzvlášť ve finále, kde to vypadá neskutečně vtipně. První co mě sere je, jak ten seriál vypadá tak kurva uměle. I zasraná motorka vypadala divně, fighty vypadali otřesně, borcovi flákne a týpeček se tam začne divně držet za nos, jakoby ho to strašně moc bolelo, a pak se vrátí k boji přesně ve chvíli, kdy zrovna Maya nikoho jinýho nemlátí, šaškárna. Další jsou postavy, na kterých vám tady absolutně nezáleží. Maya samotná, jak jsem říkal je prostě nudná, celý seriál jenom divně čumí nebo šermuje rukama + neudělala za celou dobu žádnou věc, za kterou byste jí vůbec pochválili, proč jí mít rád? Dále Daredevil, na kterýho jste možná už zapomněli, bo je tam asi 2 minuty a to dokonce digitálně udělanej, au. Pak Kingpin, který je tu dobrej jenom kvůli svým minulým seriálům, prostě ho jenom vymilkovali a vlastně i zkazili. Bonnie, která vás ze začátku celkem zajímá, na ní pak úplně zapomenete, protože tam za celou dobu nic neudělá. Pak její babička, která jenom hrozně čumí a je jenom bezdůvodně nasraná. A poslední Biscuit a starší prodavač, kteří jsou snad jediný v pohodě postavy. Pak flashbacky, který jsou úplně příšerný a celou dobu vás jenom serou a to tu jsou jenom proto, aby se ve finále všichni z toho flashbacku vrátili a spojili síly nebo co kurva?? Mrdám to nemá to cenu, další mrdkoidní seriál, který se zahrabe do propadliště Marvelu a nikdo si na to už nevzpomene. Lituju že jsem se na to vůbec musel dívat, ale MCU je MCU (začínám litovat, že na ten Marvel ještě koukám). 3/10
Hry o život: Balada o hadoch a vtáčatkách (2023)
Nuda, nuda a nuda. Jednu chvíli si myslíte, že už jste tak u druhé hodiny filmu, a jste teprve u první, kdyby to aspoň bylo zajímavý ale ani to ne. Zbytečný pokračování, příběh a těch 2,5 hodiny, který rozhodně nejsou natažený a zbytečný jak píča. Bohužel na filmu není moc věcí co bych pochválil. Jedině tak toho bílovlasého cápka, který je snad jediná postava, která se dá sledovat, protože ikdyž se Zeglerka celkem snaží, pořád mi přijde nesympatická i za tou podělanou kamerou. Vizuálně a tím zvláštně retro-futuristyckým stylem se jim to celkem povedlo. Bohužel tohle je všechno k plusům. Ty Hunger Games, o kterých má být film jsou strašně prázdný, bez pastiček, bez krve, je to jenom hnusnej a prázdnej Battle Royale proti postavám, na kterých vám ani nezáleží, bo naopak vás i serou. Jedině dokážu uznat aspoň tu napínavost, která tu malinko byla. Bohužel mimo ty Hunger Games nebo spíš po nich, se dějou věci, který nás vůbec nemusí zajímat, dobře to že se znovu uvidí je dobře, ale tam to mohlo skončit, proč to zbytečně natahovat na zkurvený dvě a půl hodiny. 4/10
Napoleon (2023)
No, vzhledem k tomu, že mě první trailer neskutečně chytnul a i z ostatních reakcí jsem upřímně čekal, že bude Napoleon jeden z nejlepších filmů roku 2023, jsem byl vlastně nakonec zklamán. Táhne se to pomalu (myslím tempo, děj jede tak rychle, že má zachvíli Vanessa šedý vlasy a všechno ostatní nemá ani čas se nějak vysvětlit) a bohužel ani ten Joaquin mi nepřišel nějak úžasnej. Nejhorší na tom filmu je, že se celý film dějou pouze 2 věci, války a vztah mezi Napoleonem a Josephine, který mě přestával po druhé polovině filmu bavit. Film mi tak po shlédnutí přišel takový suchý nebo plně nevyužitý. To ale k mínusům. Války, který jsem zmínil, jsou naprosto skvěle natočený a ikdyž jsou hodně opakující, aspoň se dají dobře sledovat a užít. Hudbička je taky fajn a krev mě taky hodně překvapila. No, film je jednoduše příliš krátký na 158 minut, proto chápu ten Directors Cut, který jsem neviděl. 6/10
Posledný denníček (3)
Rád koukám na hodně filmů
(Počítám pouze filmy, které jsem viděl poprvé, nikoliv po druhé)
Leden 2024 - 15 filmů
Prosinec 2023 - 6 filmů
Listopad 2023 - 10 filmů
Říjen 2023 - 25 filmů
Září 2023 - 20 filmů
Srpen 2023 - 138 filmů
Červenec 2023 - 86 filmů
Červen 2023 - 53 filmů
Květen 2023 - 111 filmů
Duben 2023 - 97 filmů
Březen 2023 - 62 filmů
Únor 2023 - 55 filmů
Leden 2023 - 12 filmů
Prosinec 2022 - 19 filmů
Listopad 2022 - 27 filmů
Říjen 2022 - 56 filmů
Září 2022 - 51 filmů
Srpen 2022 - 34 filmů
Červenec 2022 - 10 filmů