Posledné recenzie (82)
Vesmírní žraloci: Nenažraná strana Měsíce (2022)
Originální a docela zábavný béčko. Vtipný námět, nutno podotknout biologicky ne zcela nereálný, celkem charakterní postavy a neotřelé kulisy měsíce. Jako asi proč ne :) *75%*
Trojuholník smútku (2022)
*65%* Popořadě. První dějství (v civilizaci), pět hvězdiček (z tohoto dějství, které je opřeno o sociální genderová stigmata, by byl mimochodem skvělý krátkometrážní film). Druhé dějství (na lodi), čtyři hvězdičky. Třetí dějství (na ostrově), dvě hvězdičky. Suma sumárum dávám tři hvězdy, zejména kvůli táhlým a nezáživným pasážím. Myslím, že dvě a půl hodiny filmu spíše uškodily a kdyby se trošku smrskl (jakože tam pro to prostor byl), bylo by to jen dobře. A taky mě zklamala pointa. Nalezení luxusního hotelu na zdánlivě pustém ostrově je asi tak stokrát omílaná pointa, která se objevila už v tištěném Čtyřlístku v osmdesátých letech.
Lietanie pre začiatočníkov (2023)
*75%* Originální situační komedie. Jasně, nejedná se o velkofilm, nelze od toho očekávat zázraky, ale jako večerní oddychovka se zajímavým námětem a veskrze jedinečnou pointou zaujme. Trochu mě mrzí scénář, který místy působil až příliš jednoduše a kdyby se do dialogů vložila trocha víc práce a hloubky, byl by to přesně ten film, který bude slavit na festivalech. Když se chcete zbavit strachu, musíte se odhalit až na dřeň. Musíte vyložit všechny karty, odvázat se a být tím, kým skutečně jste. Jinak budete navěky svázaní v pokoji šílícího válečného veterána. :)
Posledný denníček (1)
Harmonie nebo husina?
Program na večer je volbou mezi harmonií v podobě Půlnoc v Paříži (2011), dramatem a husinou Na západní frontě klid (2022), anebo budu pragmaticky volit Místo zločinu České Budějovice (seriál) (2023), abych si zvýšil povědomí o nových detektivních seriálech ČT! Asi si hodím mincí a budu muset promyslet, jakému z děl přidělím hranu :)