Recenzie (327)
Žena cestovateľa v čase (2009)
Dlouho jsem hledal film, který by ve mne nechal takovej ten zvláštní smutnej a hřejivej pocit, když skončí. Myslím to hlavně u filmů ze života nebo podobným tomuto. Rovněž se mi líbí, že to neni přímočará vykrádačka výborného filmu Butterfly Effect, ač se to tak může jevit. Eric Bana na mě působil z počátku trochu stroze a postava Rachel, jako vyfantazírovaný mimino, díky bohu postupem děje se postavy trochu "polidštily".Ale, to nic nemění na přehnaně poukazovanou americkou idilku. 75%
Kamoš za všetky drobné (2009)
I Love You Man letní romantická pohodovka, která nenudí díky Jasonu Segelovi.
500 dní so Summer (2009)
Tenhle film se stane asi mým nejoblíbenějším (ne)romantickým filmem, teda už jím je. Originální, hravé a báječná Zooey. 90%
FlashForward (2009) (seriál)
Úchvatný seriál. Vědecky je zahrávání si s budoucností - časem, celkem padlé na hlavu a vše musí být propojeno, jako kotouče v hodinkách. Netvrdím, že tohle je filozofický seriál pro geeky. Právě, že se snažím říct to ,,není". Je to o lidských emocích a citech, což mě velice překvapilo. Mysterioznost a velmi dobré herecké osazenstvo tomu zvedá úroveň na hrdého následníka trůnu po Lostech. Jen se bojím, jak si tvůrci poradí s koncem... Snad bude stát za to90%
Cintorín domácich zvierat (1989)
Hodně strmá jízda s přesným přepisem knihy. Hodně mě mrzí, že se režisérka nepozastavila nad přátelským vztahem Judem a Louisem, který je v knize krásně popsanej. Celkově i pro nečtenáře se film může zdát celkem jako kravina... např. proč se zjevuje zrovna tahle duše zemřelého ? Však už to ani nikomu nevadí. Filmové podoby Kingovo knih stojí tak za houby, že sme zvyklí 35%
Jay-Z: Fade to Black (2004)
První černý rapper, co vyprodal Madison Square Garden. Výborná show a výborný zpěvák.
Zombieland (2009)
Tenhle film má koule. Sympatická čtyřka, hlavně Woody Harrelson hraje vyni-kajcně. Emma je poutavá třešnička, na kterou je radost koukat. Ne jen že krásná, ale taky drsná. 85
Paranormal Activity (2007)
Koukněte se v noci a řikam Vám, že ještě dobrou hoďku neusnete. Zaručeně snímek, který patří v kategorii Handcam k těm lepším.
Náhradníci (2009)
Místo mi to přípomínalo I Robot, až na to že Hl. hrdina je jiné pleti a svět "zachránil" trochu jinak. 55%
Armáda démonů: Matka slz (2007)
Radši sem to v půlce vypnul. Pro mě to postrádalo jakoukoliv logiku