Recenzie (257)
Stálo to za to (2013) (amatérsky film)
Nadhodnotené, no aj ja som z Humenného a podporujem mladých umelcov :)
Americký zločin (2007)
Najhnusnejší film aký som kedy videl...
Babovřesky (2013)
V Kameňáku boli aspoň vtipy...
Experiment (2005)
Nepodarená ukážka všetkých klišé.
Majstri z Hazzardu: Ako sa to začalo (2007) (TV film)
Pri sledovaní tohto filmu som sa iba rozčuľoval. Čo asi pre žáner "komédia" nie je správne.
Druhá alebo prvá (1998)
Len hviezdne obsadenie nevyrobí aj hviezdny film.
Majstrovský plán (2011)
Áno, to moje hodnotenie je fakt prehnané, ale neviem si pomôcť. Je to prvá komédia s E.Murphym, v ktorej mi neliezol na nervy. Navyše postava C.Afflecka sa mi fakt páčila a B.Stiller konečne nebol "ťuťko". Navyše to pôsobilo dosť veľkolepo a Alan Alda snáď ani nestárne :)
Let’s Dance: Revolution (2012)
Všetci vieme, čo od tejto filmovej série môžeme čakať. A teda sú len dve možnosti, buď to odignorujte a garantujem vám, že o nič svetoborné neprichádzate, alebo prepnite na "užívací mód" a zabavte sa pri tom.
Cosmopolis (2012)
Rozhodne treba odignorovať tunajšie hodnotenie a smelo si ten snímok pustiť. Snáď treba prekusiť len ten pomalší rozbeh. Pattinson konečne hraje a vedľajšie postavy sú tiež výborné. Ak nepatríte do "tvajlajt-fanklubu" a viete sa odosobniť od neznášanlivosti k Pattinsonovi a film je pre vás viac ako len zabijak času či nudy, tak si túto jazdu bielou limuzínou určite užijete. Ja teda rozhodne začínam prichádzať Cronenbergovi na chuť.
Návrat Temného rytiera (2012)
Nedať päť hviezd je číry alibizmus a vyhovárať sa na dokonalosť predchádzajúceho dielu je úbohé. UPDATE po druhom vzhliadnutí: Ešte nikdy, opakujem NIKDY nebol Batman tak skutočný. Je vidieť, že Nolan si posledný diel vychutnáva plnými dúškami púšťa sa do vecí, ktoré by si predtým nedovolil len preto, lebo môže.