Recenzie (103)
Rezistencia (2015)
Taková oddechovka:-)
Ghoul (2015)
Nejlepší horor co jsem za poslední dobu viděla, super atmosféra, prostředí a herci pro mě neznámí, ale hráli dobře, lepší horor jak většina amerických found footage.
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Film se mi moc líbil, u některých scén jsem se smála jako puberťák , ale rozhodně se na to dívat dalo a bavilo mě to.
E.A.Poe: Archa bláznov (2014)
Film je zajímavý, skvělí herci. Jak už tu někdo psal, že si připadal jak u Prokletého ostrova tak to je hodně podobné.
3 dni na zabitie (2014)
Jedna hvězda za Amber Heard.
Pod zemou (2014)
Film má dobrou mrazivou atmosféru. V pekle je vše obráceně.
Raluca (2014)
Moc mě to bavilo, Jan Dolanský je výborný herec.
Need for Speed (2014)
To je vtip???
Na vine sú hviezdy (2014)
Smutné, ale dobré.
Annabelle (2014)
Velká škoda, že po úžasném " V zajetí démonů " to takhle zkazili.