Recenzie (75)
Hung - Na velikosti záleží (2009) (seriál)
Nejstarší řemeslo obrácené naruby v produkci HBO. Dějově by se serál dal srovnat se skvělým Breaking Bad - učitel je dotlačen okolnostmi k věcem, které by ho normálně vůbec nenapadly. Walter White použil znalost chemie a mozek. A Ray Drecker... svůj velký penis. ;) 1. série výborná, navíc s hodně slušným českým dabingem. Jen byla trošku krátká. :) --- Druhá série mě malinko zklamala. Už mi nepřipadala tak vtipná jako první, zápletky a zákaznice nic moc a některé postavy mi lezly vyloženě na nervy (Tanya například :). Ale těším se na třetí, třeba to tvůrci víc rozjedou. Rozhodně by měli! :P
Nežní zabijaci (2009) (seriál)
Pilotní film slušný, druhý díl lepší, třetí příšerný, čtvrtý průměrný... A zbytek 1. série byl taky jak na houpačce, takže bohužel musím nechat ty horší 3*, které jsem dával hned ze začátku. Potenciál má Dollhouse hodně slušný, ale Whedon ho alespoň pro mě nedokázal zpracovat tak, abych se těšil jak malej jarda na každou epizodu, jak se to daří mnoha jiným tvůrcům. :( Škoda, škoda...
Agent (2007) (seriál)
"Znáte špióny - tu bandu jízlivejch fiflen?" :) Výborný mix špiónské akce, dobrých hlášek, humoru a MacGyvera! ;)
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Walter White je zneuznalý učitel chemie. Jednou po návštěvě onkologie dostane nápad: co takhle své znalosti chemie využít ku prospěchu svému - uvařit tuny perníku, vydělat nelegálně balík peněz a zabezpečit rodinu dřív než bude pozdě... Že to není vůbec jednoduché se můžete přesvědčit sami v tomhle geniálním seriálu.
Ja, legenda (2007)
100% za Willa, za pejska :) a za atmosféru v prvních 2/3 filmu. Celé to bohužel pokazila poslední třetina a závěr... :(
Chuck (2007) (seriál)
Opravdu nechápu, jak se tvůrcům podařilo dát dohromady všechny ty herce, scénaristy, režiséry a hudebni skladatele... protože tenhle seriál je DOKONALÝ! :) Už dlouho se mi nestalo, že bych chtěl vidět všechny díly znovu hned po skončení první série. "Sarah, I was born ready... born ready!" ;)
Hrdinovia (2006) (seriál)
1. série - 90%, 2. série - 75%, 3. série - 35%. :(
Zachráň ma (2004) (seriál)
Hasiči + sex + holky + chlast + rock'n'roll = nejzábavnější seriál postavený na výborně napsaných a vtipných dialozích. Drtivá většina sitcomů se může jít v klidu zahrabat, protože Tommy a jeho banda jsou kingové! ;) 6*
Traveler (2007) (seriál)
Pilotní epizoda byla výborná, ale bojím se bojím, aby další nedopadly jak S2 Prison Breaku. :)
Impostor: Živá zbraň (2001)
Kdyby to někdo sestříhal na 45 minut, tak z toho mohla být poměrně kvalitní epizoda Krajních mezí :) - ale jako film bohužel nic moc.