Recenzie (1 620)
Bakaláři - Knedlíky (1981) (epizóda)
Jediným světlým bodem tohoto baka paskvilu je Petr Nárožný. K mému překvapení tady totiž všichni kromě něj hrají opravdu špatně a nejsem si jistá, zda je to režijním vedením, či debilitou scénáře. Miloš Kopecký je celou dobu pragmatický až běda a najednou se uvolí k sežrání otýpky slámy (?!?). Jen tak v rámci sázky. Kde je nějaká logika? Samotnou přípravu pokrmu ze slámy jsem si pro jistotu pustila 3x a jen mě utvrdila v tom, že tohle je ten typ bakalářského příběhu, který už nikdy vidět nemusím.
Můj život s Kamilem (2016) (študentský film)
Zdravím uživatele 6thSun a děkuji mu za tip na tento dokument, ke kterému se na YT váže text: (cituji) "... Snímek se snaží reflektovat dvě pozice mezi veřejným a soukromým životem, podává náhled toho, jací jsme a jací si přejeme být." (konec citátu). Takže asi takhle - soukromí Kamila Bublíka ukazuje, jak si stříká do pusy šlehačku, jezdí autem a zpívá si za volantem (hrozně). Jeho veřejný život probíhá skrze vystoupení někde v Horní Dolní kde zpívá na jevišti (líp než v autě). Hele, jako dobrý, nic proti, ale na to, že to trvá necelých 6 minut je to ukrutně dlouhý, výše citovaný text nedává smysl a režisér musel být na hraně svéprávnosti, páč teda jako dokument to stojí za hovno.
Prípad krásnej nerestnice (1973)
Bylo by to o mnoho lepší, kdyby mi Emília Vášáryová v roli ambiciózní kriminalistky nelezla svou uječeností tak na nervy. Navíc nechápu, proč hrála celou dobu v pruhovanym pyžamu mýho dědy.
Balada o vkladnej knižke (1985) (TV film)
Předlohu jsem nečetla a asi jsem měla. Tohle zpracování totiž za moc nestojí, i když námět je to jako prase.
Domovoj (2017)
Konečně roztomilá pohádka pro moje robátka...
Únos Mrázkové (2016) (študentský film)
Je neuvěřitelné, co jsou někteří lidé schopni natočit, ještě neuvěřitelnější v čem jsou někteří lidé schopni účinkovat a nejneuvěřitelnější je, že se najdou lidé, kteří se na to dobrovolně dívají. Není to absurdní, je to jen absurdně blbý.
Bakaláři - Křeček (1974) (epizóda)
Jsem vždycky myslela, že zvířata se chovají a pěstují se kytky... Nicméně pánové se rozhodnou křečky pěstovat a místo, aby si koupili pár ve Zverexu, jdou je odlovit na pole, při tom mladýho jeden akční křeček kousne, nateče mu ruka, pak mu shnije a upadne. Ten pak zešílí bolestí a celou rodinu nechá sežrat ostatníma pochytanejma křečkama. No, to kecám, ale kdyby to tak bylo, bylo by to možná ještě o fous zábavnější.
Babička se zbláznila (1982) (TV film)
Rozlišit tenkou hranici mezi mateřskou láskou, výčitkami z rozpadu rodiny (i když nezpůsobeného vlastní vinou) až po opičí lásku je neskutečně těžké. Věře Galatíkové se to nepovedlo a sklidila co zasela. Babička se zbláznila rozhodně není komedie. Je to v podstatě dost smutný film s množstvím komických (nebo snad nechtěně trapných) prvků (intermezzo s focením v bytě, Císler jako WC hygienik, strašidelné účesy všech účinkujících...), které jakoby patřily do úplně jiného filmu. Krejčík z toho tentokrát nevyšel se ctí, herecky je to taky bída (vyjma Husáka, který ani moc nehrál, jen prostě byl a jeho civilnost mě hodně bavila). Přes veškerou moji kritiku to určité dobré momenty má.
KDYBY (2015) (študentský film)
KDYBY jsem se neflákala u takovejch kravin a radši dělala něco pořádnýho...
MILENEC (2014) (študentský film)
Bez diskuse krásný vizuál doplněný skvělou hudbou sráží slabá pointa. Škoda.