Recenzie (2 307)
Star Wars: Klonové války - Dooku v zajetí (2009) (epizóda)
Zatím asi nejvtipnější díl. Ale příjemně :)
Star Wars: Klonové války - Grievousovo doupě (2008) (epizóda)
Atmosféra tohohle dílu je neskutečná!
Králičí nora - Gilgamesh (2023) (epizóda)
Šlapání na místě před finálem, které vylepšovalo vyřčení skoro všeho a toho, jak se John hroutí, ale zároveň první díl, který se mi trochu táhl :(
Citadel - Nekonečné stíny (2023) (epizóda)
Obrovská škoda :( ten akční začátek je strašnej a ošklivej. Druhá polovina, která se víc soustředí na postavy a mluví se, je skvělá. Jenom škoda, že hned po konci dílu je "uvidíte příště", dost to zkazí ten twist na konci, který je (v rámci počtu postav) očekávaný, ale nečekala jsem to právě ve vztahu zrovna těhle dvou lidí. Takže jo, na další díl se těším kvůli postavám, ale bojím se, že to zkazí lacině natočená akce...
Maggie Simpsonová v předaleké galaxii (2023)
Jelikož jsem většinu času nevěděla, proč se směju...zda jak je to divný, ujetý nebo prostě jenom vtipný...ale smála jsem se a to je hlavní, musím tuhle blbinu hodnotit kladně. Sorry, jinak to nejde :D
Star Wars: Klonové války - Pod příkrovem temnoty (2008) (epizóda)
Naprosto dokonalá akční epizoda, která je neskutečně akčně dokonalé. Super :)
Králičí nora - The Playbook (2023) (epizóda)
Tak tohle byla dobře zabraná hra. Ano, tentokrát chválím i ty hráče na špatný straně...
Star Wars: Klonové války - Bombácký Jedi (2008) (epizóda)
Až moc rušivých elementů (dva), ale z toho byl vtipný jenom jeden. Ale na konci to bylo přátelství skoro jako ze Shreka! :)
Star Wars: Klonové války - Droid proti droidu (2008) (epizóda)
Nový není lepší. Dal mu dobře na budku, zlatýmu blbounovi :)
Star Wars: Klonové války - Ztracený droid (2008) (epizóda)
Začnu si dělat čárky, kolik umře droidů během palby a kolik kvůli tomu, že jsou tak pekelně vtipný. Generál Grievous fakt není šef roku. Kde jsou odbory, když je potřebuješ?!