Recenzie (190)
T2 Trainspotting (2017)
Bohužel, na mě to nefungovalo. Snad jen z nostalgie a hudby dám dvě hvězdy. Od začátku do konce příběh o ničem. Je to nuda, nuda a zase nuda. Tvůrci šli zjevně zcela jednoduše. Byl to kult a tak nám zaplní kina. Ovšem je poté nutno něco divákovi nabídnout a to tady není. Tohle se nepovedlo.
Na vodě (2016) (seriál)
Hurááááá, další odpadový seriál je na světe! No jak se tohle mohlo stát? Jděte už s těmito pokusy o ničem opravdu do prdele!
Svatby v Benátkách (2014) (seriál)
A máme tu opět Filipa Blažka a spol...co jiného z toho může být? Opět naprosto zbytečná práce, za kterou ovšem někdo dostal slušně zaplaceno, že...bože, bože...
Přístav (2015) (seriál)
Inu, nějak se nám ta naše smetánka musí živit a tak podobných hovadin "věrně" imitujících normální život bude neustále přibývat...Chce se mi zvracet! Kdyby se raději každý věnoval své původní profesi a ne se za každou cenu cpal někam, kam nemá a hlavně na co nemá! Hrát nemůže každý! Vážně už bych uvažoval o zavedení cenzury pro herce.
Modrý kód (2017) (seriál)
Opět se to nepovedlo. Neumíme tohle točit a nikdy asi ani nebudeme, dokud se nenaučíme točit věci, tak jak skutečně jsou a ne neustále všechno zkrášlovat a ukazovat jako super! Na pohotovosti jsem byl ve svém životě častokrát a opravdu to tam ani v nejmenším nevypadá, tak jak si zde tvůrci představují. Neskutečně trapné dialogy, které se dají chvíli poslouchat, ale pak raději vypínáte zvuk a snažíte se jen o vizuální kontakt, ale ten taky nejde. Tvůrci se kasali, jak to bude o pacientech a doktorech a je z toho zase příšerná telenovela o osobních vztazích. Opravdu se vyplatí tohle točit? Proč se to musí točit? A proč dnešní "herci" nejsou herci, ale pouze jejich hodně vzdálená napodobenina...
Súdna sieň - Prípady od susedov (2016) (relácia)
Tohle je pro silné povahy. Scénáristé zcela jistě u psaní požívají hodně drog nebo alkoholu, protože dialogy jsou tak příšerné, že i kdyby člověk chtěl uvěřit, tomu co vidí, ta to zkrátka nejde. Myslel jsem, že dno v TV jsou poslední Troškovi výplody, ale tohle je ještě před nimi a to je co říci...
Inštalatér (2016)
Hodina a něco neskutečné nudy a ničeho. Jedna hvězda snad jen za prostředí vesnice. Kohák je absolutní neherec, vtip tam není žádný a dialogy jsou otřesné. Dát za tohle v kině byť jen korunu, tak jim tam potrhám plátno! Kdo tohle financuje?
Ouija: Zrodenie zla (2016)
Tohle nezafungovalo. Mnoho otřepaných klišé, které se spojily dohromady a měly vytvořit kvalitní podívanou. Bohužel tomu tak nebylo. Atmosféra Vás nijak do filmu nevtáhne, kněz k ničemu a nebýt zamotaného konce, tak je to skutečně film o ničem. Průměr ani omylem. Horší průměr a proto musím dát za dva.
Ďáblova čísla (1999) (TV film)
K problematice holocaustu, koncentračních táborů a celé druhé světové válce se věnuje již od základní školy a tento film nemohu hodnotit jinak, než průměr. Celková reálnost onoho místa je slabá a ve filmu je strašně moc nepřesností a to u těchto filmů přímo nesnáším! Jedná se totiž o fakta! Kupříkladu tetování nebylo používáno nikde jinde, než v Osvětimi a v tomto filmu se opravdu nejedná o Osvětim. Jediný tábor, který by připadal v úvahu v distriktu Lublin je Majdanek, vzhledem k plynové komoře na závěr, která byla velmi silná! Ve filmu chybí jakákoliv kápa, která by vedla pracovní komanda atd...Zkrátka, pokud chci točit film o holocaustu a z prostředí tábora, tak si nejprve být štábem, zjistím fakta a z nich poté vycházím. Obléknout lidi do uniforem SS, vězně do hadrů a postavit dřevěný barák v bahně je jednoduché a vypadá to na Polsko, ale do reálnosti to má daleko a to mě žere...
Ten prokletý obrněný vlak (1977)
Mám rád všechny válečné filmy a jsem za každý velmi rád. Ovšem již na začátku filmu si člověk musí položit otázku, zda brát film vážně a nebo s nadsázkou. Podle toho se pak odhodlá film hodnotit. Zde je to jasná nadsázka. Ale i tak nemohu výše, než na dvě hvězdy. A proč? Černoch v německém zajetí = kulka, nikoliv jako vězeň bez pout (proč dávat vězňům pouta, že), německý voják = člověk, který nikdy nedržel zbraň, nic netrefí a je to naprostý ňouma, zabíjení stráží prakem je už na mě ale opravdu moc :-D Film na jedno shlédnutí a šmitec. Zlatých Tucet špinavců...