Recenzie (969)
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Wau-efekt z prvního dílu z fascinujícího podmořskýho světa už tam samozřejmě není, ale pořád je to - především díky Momoovi - jedna z nejlepších DC komiksovek. Jediný co mi teda trochu vadí, je neschopnost či neochota přijít s nějakým jiným, cool arci-záporákem. Ten samej nýmand z prvního dílu v pořád tý stejný, trapný masce a s tak ubohou motivací k pomstě, není zrovna nic extra. Ale jinak pecka; 4,5*
Ricky Gervais: Armageddon (2023) (relácia)
Rickyho diktát, tentokrát trefně zaměřenej na 'woke'.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Snad jenom úplnej debil a nebo hater (pro mě jsou to synonyma) tady může hned v den vydání rozdávat odpady a dštít síru na Snydera a jeho novej blockbuster, případně na jeho styl celkově. Když se mi jeho filmy nelíběj, tak s nima přeci neztrácim čas jenom proto, abych se pak mohl vyblít v komentáři. Každýmu je to stejně u zadku a Netflix dosáhnul svýho: lidi se dívaj, o filmu se mluví. Ač Rebel Moon není žádná revoluce a ani příběhem se nejedná o nic objevnýho, jde o první díl (doufám, že delší série), chválim casting - zejména Boutellu, samozřejmě tradičně skvělou Holkenborgovu hudbu a absenci woke sraček. Prostě fajn zábava na konec roku. Lepší 4*
Tvorca (2023)
Edwards je frajer, to jen tady je to samej blb...
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Nečekal jsem, že jako velkej fanda kritizovaný 'dvojky' a tak trochu kritik McQuarrievo posledních dvou dílů, dostanu takovou nálož a dost možná top díl série. Akce byla vždy libová, ale tady to tak nějak líp drží pohromadě, zaujal mě námět, kterej je tentokrát fakt 'impossible', nečekáná a neskutečně vtipná vložka a rovnou 3 bohyně: Atwell, Ferguson a Kirby. Bomba!
Psia jazda (2023)
Čekal jsem zase nějaký Kdo pak to mluví meets Neuvěřitelná cesta, ale tohle? To mě totálně rozsekalo na sračky! 5* Komedie roku a čekám crossover s Méďou :D
Till Lindemann: NSL (2023) (hudobný videoklip)
Vydat v jeden den 3 singly a spojit je do jednoho mega-klipu, klasicky dost zvrácenýho.... prostě Till!
Gran Turismo (2023)
Čekal jsem podobnej tuctovej opruz alá Need for Speed (ke kterejm mam z hraní na PC přece jenom větší vztah), ale Blomkamp fakt dokázal přenýst videohru do filmu a ještě ho udělat místama i pěkně silnej (zejména díky Harbourovi). Neskutečný; 4,5*
Nikto ťa nezachráni (2023)
Přesně takhle se mi to líbí; úplně němá, zato vydatně nadupaná a napínavá 'alien invasion' záležitost a u mě adept na horor roku. A teď do mě v klidu naserte dalších 10 dílů. (livingblbovi se asi u filmu nepověnovala ségra, že ho tak zatratil.) Jo... a ta hudba... ta hudba!
Alibi na mieru 2 (2023)
Týhle bandě kreténů není nic svatý. První Alibi.com byla celkem fajn zábava, ale to mohla být náhoda. Pak jsem z nudy nakoukal vše od Lacheaua, Boudaliho a tý jejich party a fakt se dost bavil. Ale že si u Dnu D smíchy cvrknu, to jsem nečekal. Velký naděje francouzský komedie a za mě rozhodně komedie roku!