Recenzie (975)
Vzbura strojov (2006) (TV film)
Možná když bych den předtím neviděl Invazi světů, tak bych s hodnocením nešel tak "vysoko", ale takhle... Příběh primitivní, efekty laciný, dialogy stupidní, ale sem tam se nějaká ta perla našla ("Uvidíme jestli se nám postaví, a když jo, musíte zasáhnout... :-) ). Ale ty pistole, ty mě teda pořádně sr*li!
Invaze světů (2005)
Tohle dvd jsem si prostě musel pořídit, i když jsem tak nějak tušil do čeho jdu. Alespoň teď ještě víc ocením skvělou Spielbergovu Válku světů...
Táto krajina nie je pre starých (2007)
Film, ač skvělej natočenej i zahranej, je děsně rozvleklej a v podstatě o ničem (ale to jsem u Oskary ověnčenejch filmů zvyklej). Nahánět balík peněz 2 hodiny, sem tam nějaká ta efektní přestřelka? Slabý! Zabiják Javier Bardem má fakt styl, naopak postava T.L. Jonese mě tam přišla docela zbytečná, což je škoda.... Čekal jsem víc...
Uhol pohľadu (2008)
Můj (dříve) asi nejoblíbenější žánr Thriller mě poslední dobou už dost nudil, takže proto jdu v tomto případě s hodnocením takhle vysoko; možná z Úhlu pohledu příště už tak nadšenej nebudu a hodnocení snížím, ale prozatím slušný 4 1/2*. Forest Whitaker tradičně skvělej, Dennis Quaid jakbysmet. Matthew Foxe, resp. postavy jím ztvárněné nemám rád už od Z(a)tracených a ani tady na mě dojem neudělal. Ale honičky, přestřelky i výbuchy na 1čku, Mr. Travisi...
Hviezdna brána: Návrat (2008)
Důstojné zakončení mnou více jak deset let sledovaného sci-fi seriálu. Mj. i za NÁVRATivšího se R.D.Andersona a dalších stěžejních postav možná lehce nadhodnocuju, ale už z tý nostalgie si to těch 5* rozhodně zaslouží...
Wanted (2008)
Co k tomuhle říct...... úlet? asi tak...
Bezmocní (2006)
Konečně zase pořádnej Horor, s "pěknou" atmosférou a jako bonus s Karlem Rodenem :) Mimo jiné i proto to mírné nadhodnocení.
Smrtonosná epidémia (2004)
Tak si dám rovnou takhle za tepla komentářík k týhle právě dokoukaný lahůdce. Mám rád akci i sci-fi a nemam nic proti Béčkům, ale tohle snad neni ani jedno z toho. Lundgren krom Ivana Draga a universála (který mu byly fakt šitý na míru) snad nic pořádnýho nenatočil a ani tady to neni lepší. Možná nutno přidat k dobru aspoň to, že je to asi jediná lundgrenovka, kterou jsem dokoukal do konce; no ale aby taky né když jsem si jí - já vůl - koupil ;-) A ještě možná dvojníka Morgana Freemana... No jdu si spravit chuť nějakou seagalovkou...
Skokan (2008)
Film cílenej asi spíš mladšímu divákovi a dělanej hlavně na efekt, ale ač mi už neni 15, docela jsem se bavil...
Jackie Chan a čínsky poklad (1994)
Bojovejm scénám neni co vytknout a vtipný to taky bylo, ale na plnejch 5* to zase neni...