Recenzie (975)
Capone (2020)
Dostat místo řádný mafiánský krimi nudný drama, kde si Al spíš než z thompsona střílí leda do plínek a žvejká mrkev místo doutníku... to fakt nechceš.
Awoken (2019)
Horor začínal se slušným hodnocením a ohlasy, minimálně od pár lidí, který se docela vyznaj. Awoken rozhodně nezklamal; vzhledem k žánru spíš příjemně překvapil. Pak přišlo pár 'odborníků' jako livingdead, psyhor a pár dalších a hodnocení šlo dolů... nenechte se odradit, minimálně za jedno shlídnutí to stojí... slušný 4*
Daddy's Little Girl (2012)
Myslim že mam nakoukáno poměrně dost, ale tohle byla fakt síla. Navíc se to zvrhlo úplně jinym směrem než jsem čekal... z amatérsky vypadající depky celkem slušná, naturalistická tortůra. 4,5*
1BR (2019)
Nechápu, jak si někdo může nechat takhle vymejt mozek.... ale pak tady čtu komentáře dementů, co za všim viděj Babiše :-D
Monstrum - Bestie z hory Inwangsan (2018)
Samotný monstrum je celkem fajn, korejci jsou zvláštní a ten českej porno-dabing tomu nasadil korunu... 2,5*
Vyproštění (2020)
Našlapaná a hodně násilná akční pecka s naprosto páradní kamerou; tohle se Netflixu (opět) povedlo. 4,5*
Neuvěřitelné příběhy - Trhlina (2020) (epizóda)
Nejlepší příběh z celý nový série...
Příliš malý svět (2019)
1) film není sci-fi (pár záběrů z vesmíru se automaticky nerovná sci-fi); 2) hlavní postava je neuvěřitelná kráva; 3) celý je to šílená nuda.
Muž se zprávou (2018)
Snaží se to bejt drsný jak Rambo, ale necharismatickej neherec a i na tenhle typ filmu dost bídný dialogy tohle béčko dost srážej...
Kóma (2019)
Originální a vizuální hodně povedený ruský sci-fi/fantasy. Zaujalo...