Posledné recenzie (38)
Neporazitelný - Série 1 (2021) (séria)
Tak tohle byla síla!!! Tohle strčilo všechny superhrdinské seriály do kapsy na hodně dlouho. Alespoň u mě. Dokáže to být brutální, emocionální, komediální. Akce je povedené plná dobrých nápadů. Animace jsou povedené. Postavy vykreslené, že vám na každé bude záležet. Originální dabing je špička a světě div se i ten český není špatný. I ty nejmenší minirole jsou často lépe vykreslené než jakákoliv postava z filmu Marvels. Dlouho se mi nestalo, že jsem se u nějakého seriálu ani na chvilku nenudil. Vždy byla nějaká slabší epizoda. Tady je to od začátku do konce jízda.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Série o Ethanu Huntovi je ve formě. Tentokrát se utká se samotnou umělou inteligenci. Jen škoda, že je to rozdělené na dva díly. Každopádně zápletka je velmi povedená a strhující. Hrozba AI převyšuje vše co se dosud v MI dělo. Akce opět na nejvyšší úrovni a plná nápadů. Třeba seskok na motorce byl dechberoucí. Tom Cruise je prostě borec. Dávám 5* a už aby tady ta druhá část byla.
Expanze - Dulcinea (2015) (epizóda)
Dlouho mi tenhle seriál unikal a konečně jsem se k němu dostal. Na začátek je to celkem slušné. Jak vizuálně, tak herecky to není vůbec špatné. Příběh se rozjel celkem slušně a zápletka vypadá zajímavě. Zatím je to takové scifi s prvky detektivky. Cítím zde hodně politiky, tak snad to nebude na škodu.