Recenzie (562)
Smrtiaca nenávi2ť (2006)
Aj ľakačky treba podávať s mierou a tu sú ako huby po daždi a keď ste videli jednotku, nemá vás už absolútne čo prekvapiť. Zbytočné pokračovanie...
Fontána (2006)
Hmm. Darren je môj obľúbený režisér, ale toto ma akosi nedostalo. Možno som to pozeral v zlej nálade-budem tomu musieť dať ešte druhú šancu.Zatiaľ za tri. P.S.:Tak po druhom zhliadnutí dvíham na 4 hviezdy(tentokrát už myslím konečné). Zásluhu na tom má hlavne soundtrack, ktorý je takisto ako v Requieme neuveriteľný. Škoda, že tam nebolo viac tých odzbrojujúcich intímnych momentov medzi Izzi a Thomasom ako napríklad scéna vo vani. Takisto vizuálna stránka dokonalá, len ten príbeh(aj keď si myslím, že bol prepracovaný a pochopil som ho), ma úplne nevtiahol...Veľa však k dokonalosti nechýbalo.
Ostreľovač (2007)
Zábavný akčný film s pár peknými akčnými scénami(na snehu je najlepšia, ale aj tá prvá bola výborná). Len ten Mark mohol viac hláškovať...Ale aj tak nadpriemer.
Alpha Dog (2006)
To, že je to podľa skutočnej udalosti filmu dodáva šťavu, najmä keď o tom nič neviete a potom budete chcieť vedieť ako to dopadne(mňa to teda zaujímalo). Inak klasická americká mládež-alkohol tečie potokom a bez trávy ani na krok...Vďaka koncu(nebudem spoilerovať) 4 hviezdy.
Kráľovstvo (2007)
Začiatok bol štýlový-celý teroristický útok veľmi pekne spracovaný, ale potom to bola už len nuda(vyšetrovanie) avšak koniec(a teraz nemyslím tu všade spomínanú akciu-tá ma extra nedostala), respektíve dve vety na záver film opäť pozdvihli.Začiatok 5, stred 2, koniec 5, celkovo 4 hviezdy.
Ghost Rider (2007)
Ale áno, bavil som sa dobre aj napriek sem tam príšerným efektom. Práve tie vtipné okamihy vytiahli film na slušné tri hviezdy.
300 (2006)
Skvelo natočené akčné scény, ale škoda že väčšina sa ich odohráva v druhej polovici-film má preto dosť pomaly rozjazd. Ale ku koncu som sa nechal opíjať hrdinstvom a slabšia prvá polovica vyšumela z hlavy a preto za plný počet.
Čas (2006)
Veľmi zaujímavý a netradičný film o láske. A ten záver ma dostal. Za ten bola tá piata hviezda.
Hannibal: Zrodenie zla (2007)
Skoro odpad, veľká nuda, asi na tri krát som to dopozeral. Ale keď neviete zaspať, pustite si toto a do 5 minút spíte.