Recenzie (27)
Halloween (2018)
Hodně scén mi připomínalo starou ságu z osmdesátých let na ty filmy nic nemá ale na to jaké s v dnešní době vytvářejí sračky je tohle kvalitní film pocta režisérovy rozhodně se těším na ty další pokračování myslím že by se tenhle štáb mohl ujmout i pátku třináctého dřív tak skvělé slasherovky dnes už dávno zapomenuté.Na filmy bez kreativity dnešní doby je tohle solidní snímek
Texaský masaker motorovu pílou: Počiatok (2006)
Rozhodně vynikající pokračování větší brutalita napinavý děj a vůbec se nepodobá žádnému předchozímu dílu texaský masakr počátek navedl svou vlastní cestu a alespoň vysvětlil něco z minulosti rodiny hewittu
Texaský masaker motorovou pílou (2003)
Remake je velmi povedený kvalitní a není jako vystřižený z původního texaského masakru je zde vidět že režisér byl alespoň trochu originální přidal nové jména i nové postavy,sliboval ohromnou brutalitu ze které bude přecházet mráz po zádech i když mě to tak nepřišlo tak asi každý má jiný žaludek.
Halloween: Vzkriesenie (2002)
Zmrtvýchvstání rozhodně navazuje na hodnotu jedničky a dvojky sice trochu netradiční prostředí ve kterém se film odehrával ale podle mě tento film stál za to je to důstojné zakončení série
Halloween: H20 (1998)
Asi jeden z nejhorších ze série atmosféra halloweenu se vytratila uplně ,postavy byli taky hrozné Laurie už dávno není taková jako v dílech 1 a 2,navíc tam chybí i Loomise což byla jediná postava která sérii držela,alespoň bylo ukončeno Michaelovo trápení
Halloween 6: Prekliatie Michaela Myersa (1995)
Řekl bych že o trochu lepší než pětka atmosféra byla solidnější a postavy taky stáli za víc než v předchozím díle postava Jamie už byla o něco lepší a to proto že umřela na začátku takže jsem jí nemusel snášet počas celého filmu.
Halloween 5 (1989)
Už to postrádá svoje kouzlo po čtverce mi bylo jasné že sérii už nic výjimečného nečeká,opět postava Jamie se mi nezamlouvá stejně jako ve čtvrtém díle,Donald Pleasence jako obvykle nejlepší z postav kdyby tam nebyl film už by šel uplně dolů
Halloween 4: Návrat Michaela Myersa (1988)
Jako pokračování není špatné i když uječená Jamie mi ten film jen kazila.I přesto pokračování je to slušné
Masaker v Texase (1994)
Nevím proč je tento film tak kritizován vždyť se jedná o povedené pokračování sice postava leatherface se mi v tomto díle vůbec nelíbila ale i tak skvělé pokračování jako horor trochu urážející ale jako komedie rozhodně skvělý film.
Kožená tvář (1990)
Moc dobré pokračování opět zábavné a napínavé tentokrát v moc kouzelném prostředí postava leatherface byla moc ztvárněná řekl bych že možná i líp než v prvním díle počet obětí sice klesl o moc když nepočítám ten masový hrob na začátku filmu ale to nevadí i tak pokračování moc dobré a stojí za zmínku že rocková hudba kterou tam Jeff Burr dal je velká změna oproti předchozím dílům