Recenzie (68)
Skafander a motýľ (2007)
Už dlouho jsem neviděla snímek, který by mě tak oslovil a oslnil. Když jsem si dělala závěrečné resume, zjistila jsem, že se mu nedá nic vytknout. Je prostě skvělý. Julian Schnabel odvedl výbornou práci, film je od prvního okamžiku zajímavý a zajímavost stále graduje. Na konci filmu jsem se dokonce přistihla u toho, jak si říkám, ať to ještě nekonči. I když je film velmi smutný (pro mě byly nejsilnější scény s Jean-Dovím otcem), přesto je v něm naděje a obrovská síla lidské vůle.
Škaredá Betty (2006) (seriál)
Myslím si , že Americu Ferreraovou nemuseli nijak maskovat, protože je odporná i ve skutečnosti...
Raj hneď teraz (2005)
Čekala jsem víc, ale co už. Nebylo to špatné, herecké výkony výborné, ale chyběla gradace.
...a bude hůř (2007)
Nejenže jsem dlouho uvažovala nad tím, jestli se mi do kina chce, ale nakonec jsem přece jen šla, a to se ukázalo jako velký omyl, nejednže jsem si vzala plakát a ten jsem zapoměla na záchodě a když jsem se vrátila už tam nebyl (to mě ale po po zhlédnutí vůbec nemrzí), nejenže v tomto filmu měli všichni debilní přezdívky které působili strasně nuceně, nejenže ten film byl šílený patos nejvyššího rázu, nejenže byl film nabitý předrsněnými scénami (které opět vypadaly nuceně), ke všemu byl hlavní hrdina strašně nesympatický a šušlal!!!!! Jednu hvězdu za občasná světlá místa, hezké naturalistické výjevy a dobře ztvárněné příslušníky VB.
Griffinovci (1999) (seriál)
Mě to až tak nebaví. Znám lidi, co tento seriál milují, ale mě neoslovil.
Láska In Memoriam (2007) (TV film)
:D:D:D:D Ježiš nedělejte. Bylo to natočeno prostě jak kravina a musí se to brát s nadhledem. Já se u toho hodně zasmála, prostě oddychovka.
Ranč Pri zelenej sedme (1998) (seriál)
Takový příjemný seriál z mého dětství...Ale to dabování Nogy mě dostalo :D
Muška (1967)
Dokonalé
Veľká železničná lúpež (1903)
Dokážu ocenit to, že na tu dobu to byl určitě vrcholný snímek. Na Velkou železniční loupež jsem se podívala po Cestě na měsíc, ze které jsem byla nadšená a čekala jsem podobně úžasný snímek. Proto mě sklamalo, že jsem se celkem nudila.
Kámo, kde mám fáro? (2000)
No a co že je to absolutní blbost? Ja se u toho bavila :D