Recenzie (326)
Bratři Sunovi (2024) (seriál)
Nevím jak vy ale já se díval na čínské dementy.
Duna: Časť druhá (2024)
Zhruba před 55 léty jsme během odpoledne zvládali 2x po sobě Vinetoua , potěch letech jsem měl včera chuť na nášup okamžitě , co víc dodat FAMOZNÍ.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Ani nevím jestli můžu hodnotit ale na ten blábol se fakt nešlo koukat, po 30min. jsem to vzdal. Jako s hráběmi a kopačkami na vesmírný koráb ?
Docent (2023) (seriál)
Jako velmi slabá komedie tak to jo ale jako krimi ani náhodou ledaže by fóry o policajtech byli všechny pravdivé. To už raději Anděl páně 8 to je jedno.
Hladoví po úspěchu (2023)
S takovým nadáním jdete nakonec smažit nudle?
John Wick 4 (2023)
Dobré ale hodinu ubrat, anebo přidat ještě jednou schody a mrsknout na to 4 hodiny.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Šel jsem z přeplněného kina (asi 30 lidí) značně nasraný. Natěšený z trailerů jsem očekával velkolepý biják a dostal jsem navoněné hovno. Suverénně nejslabší díl v sérii. Od Cruise bych to opravdu nečekal. Scénář je blábol akce nic moc. Po 10 minutách honičky v Římě jsem chtěl z kina odejít, no a všemi vychvalované finále mě nudilo ( s manželkou jsme počítali vagony aby jich nebylo příliš mnoho). Obsazení velmi bídné. jak padouch tak ta přisrávačka (mimochodem nechápu proč ji Cruise hned z kraje nezamordoval). Rekapitulace, pěkné barevné ale píčovina veliká. Velmi slabé 3 za 300 peněz.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Při tasení světelného meče jsem tu zrůdnost musel přerušit na 24 hodin a nabrat sílu a odvahu dokoukat ten zbytek.
Renfield (2023)
Velmi slabá 3 a to jen za magora Cage.
The Last of Us (2023) (seriál)
Famózní Bella Ramsey a Peddro Pascal.