Recenzie (943)
První Píseň (2014)
Anne Hathaway je moje oblíbená herečka už od doby Ďábla nosícího Pradu a proto jsem věděl, že jdu téměř do jistoty. Nebyl důvod čekat zázrak, ale i tak jsem dostal přesně to, co jsem chtěl. Milou a uvolněnou sobotní oddychovku, plnou fajn písniček a sympatických protagonistů.
ABBA: Koncert (1980) (koncert)
Jednoznačně jedinečná záležitost záznamu koncertního turné kapely, která v době své největší slávy vydělávala víc než Švédské automobilky Volvo a Saab dohromady.
Re-Kill (2015)
Co nesnáším? Reklamy! A co dál nesnáším? Reality show! Reklam v tom pravém slova smyslu je film plný a jako reality show je natočený. Roztřesená kamera, běhání tam a zpět a nekonečná zásoba munice s nevyčerpatelnými zásobníky :-) Tak tohle fakt ne...
Veľký Gatsby (2013)
Výprava bombastická, muselo to stát majlant! Totálně zavražděný námět, děj zašlapaný do země. U tohoto zpracování dávám v mnohém za pravdu Verbalově komentáři. Verze s Redfordem mi příjde mnohem autentičnější i když ji hodnotím stejně. Je to prostě úplně jiný film.
Peklo za mrežami (1983)
Už jak vytáhla na začátku z pod matrace ten revolver, tak jsem věděl že to bude průšvih :-) Nicméně pokud přestanete přemýšlet a budete se jenom dívat na děj, tak se to jednou dá zvládnout :-)
Na vlastnú päsť (2015)
Nechápu to hodnocení. Film si určitě zaslouží průměr kolem 50% Nevím co v tom místní znalci chtějí vidět za filmařinu, když je to žánrově akčňák a akce tam je víc než dost. Pokud hledali Dostojevského, tak to jsou opravdu mimo mísu. Nejvíc mne baví fakt, že když kouknu odpadovému nebo jednohvězdičkovému hodnotícímu do jeho hodnocení, tak v klidu střílí balkánskejm ultrasrač*ám a všem těm Ledovejm apokalypsám, po 3-4 hvězdách a tady to zazdí. Zase pro mne důkaz, že se tady hodnotí buď neviděnné, nebo neobjektivně. A to upozorňuju na to, že s filmu na prdel nesedám! Je to slabší průměr, ale rozhodně z toho nejde cítit ta lacinost východního bloku, která je teď v béčkách běžně cítit. Žádné Dacie Logan, trapné souboje apod. Tady jde o průměrné solidní béčko, takže za 3*
MI-5: Vyššie dobro (2015)
Taková průměrná kriminálka, které vlastně nechybí vůbec nic, ale ani v ničem nevyčnívá. Pohodovka na sobotní ráno :-)
Silkwoodová (1983)
Během filmu Meryl stáhla tak 5 beden cigaret :-) Pro mne sice klasika nad klasiky, ale není to taková topka, abych z ní padal na zadek. Meryl má podle mne i daleko vydařenější snímky.
Útes smrti (2010)
Film byl celkem koukatelný hlavně pro soudnost samotných tvůrců, kteří ty chudáky nenechali plavat třeba dvě hodiny. Takto měl snímek celkem spád a napětí bylo hutnější.
Batalión (2015)
Ruská žena je buď krasavice, nebo vypadá jako traktor. Velitelka praporu Marie Bačkarijová, patřila jednoznačně k té druhé skupině a to jak ve filmu, tak bohužel i v reálu. Co ztratila na kráse, to získala na odvaze, kterou přenášela na celý svůj ženský prapor. Film je sice z historického hlediska trochu poamerikazovaný, což dokazuje hlavně závěrečná scéna v minutě dvanácté, nicméně věrně ukazuje reálný stav ruských frontových jednotek v první světové válce. Kolaboroval a zradil snad každý voják co tam byl :-) Aspoň tedy podle tohoto filmu.